اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت تربت جام:

احتیاج و درماندگی تحریم‌کنندگان آنان را پای میز مذاکره کشاند

امام جمعه اهل سنت تربت جام گفت: کشورهای غربی چند سال است که ما را تحریم کردند؛ اکنون آنها به ما احتیاج پیدا کردند و به پای میز مذاکره آمدند.

احتیاج و درماندگی تحریم‌کنندگان آنان را پای میز مذاکره کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت جام، مولوی حاج قاضی شرف‌الدین جامی الاحمدی صبح امروز در جمع بسیجیان اظهار کرد: بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان بسیار ارزشمند بود؛ مردم ما جان خود را فدای اسلام، انقلاب و رهبری می‌کنند و این موضوع را در دفاع مقدس ثابت کردند.

وی تصریح کرد: ملت ما شهید داده تا اسلام زنده باشد و هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که نظام اسلامی بتواند به عنوان یک قدرت جهانی رشد و نمو کند.

امام جمعه اهل سنت تربت جام خاطرنشان کرد: اکنون آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب دیگر جرأت حمله به ایران را ندارند و برخلاف سایر کشورها مردم و حکومت ما یکپارچه و واحد هستند و با هم همکاری دارند.

وی تاکید کرد: امروزه دانشجویان برای دفاع از انرژی هسته‌ای در اطراف تاسیسات هسته‌ای زنجیره انسانی درست می‌کنند یعنی اینکه حاضرند خود را فدا کنند تا پشتوانه محکمی برای تیم مذاکره کننده در ژنو باشد.

امام جمعه اهل سنت تربت جام با اشاره به وحدت و همدلی مردم و مسئولان گفت: بهترین کار در نظام اسلامی اتحاد و همدلی است؛ اقلیت‌های مختلف مذهبی و قومی اعم از تشیع و تسنن 35 سال انقلاب اسلامی را اداره و صادر کردند.

حاج قاضی اضافه کرد: با اتحاد، همدلی و وحدتی که در کشور حاکم است ایران از هیچ قدرتی هراس ندارد و با همه فتنه‌ها و توطئه‌ها، کشور روی پای خود ایستاده و تحریم‌ها را تبدیل به فرصت کرده است.

وی یادآور شد: اگر سران کشورهای اسلامی با هم متحد باشند و احکام اسلامی را اجرا کنند کسی جرأت ندارد با آنان دشمنی کند.

امام جمعه اهل سنت تربت جام با اشاره به جریان مذاکرات 1+5 گفت: چند سال است که ما را تحریم کردند اکنون آنها به ما احتیاج پیدا کردند و به پای میز مذاکره آمدند.

وی تاکید کرد: آمریکا، اسرائیل و صهیونیست‌ها از سران خودفروخته کشورهای اسلامی برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان استفاده می‌کنند و هر وقت دیدند به نفع آنان کار نمی‌کنند، این عوامل را نابود می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت تربت جام ادامه داد: آمریکا و اسرائیل چه بر سر قذافی، مبارک و دیگران آوردند و الان سران برخی ممالک اسلامی نوکر آمریکا و اسرائیل هستند و ماندن خودشان را مدیون صهیونیست‌ها می‌دانند.

وی تاکید کرد: اخوت و برادری را باید حفظ کنیم؛ شیعه و سنی باید به وظایف خود عمل کرده و از رهبر معظم انقلاب اطاعت کنند.

انتهای پیام/2202/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول