اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

قهرمانان مازندرانی در آینده‌ای نزدیک تجلیل می‌شوند/کسب 136 مدال در 28 رشته ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام کسب 136 مدال رنگارنگ توسط مازندرانی‌ها در 28 رشته ورزشی گفت: قهرمانان آسیایی و جهانی مازندران در آینده‌ای نزدیک تجلیل می‌شود.

قهرمانان مازندرانی در آینده‌ای نزدیک تجلیل می‌شوند/کسب 136 مدال در 28 رشته ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، احمد سعادتمند امشب در آیین قدردانی شورانشینان این شهر از قهرمانان مسابقات آسیایی کشورمان در رشته ورزشی بسکتبال با ویلچر بیان داشت: آمل شهر فرهیختگان، دانشمندان، عالمان، فقها، سیاست‌مداران و شهر حماسه‌ساز شش بهمن سال 60 است.

وی افزود: این شهر در عرصه ورزشی نیز از شهرهای مقتدر استان بوده که نمونه بارز آن را می‌توان در مدال‌های مختلف جهانی، المپیکی و آسیایی در رشته‌های مختلف دید.

این مسئول تصریح کرد: افتخارآفرینی و قهرمانی کاله مازندران در والیبال کشورمان و آسیا و مدا‌ل‌آوری پهلوان قاسم رضایی در کشتی فرنگی المپیک 2012 را نیز باید به این فهرست افزود.

سعادتمند با اعلام آمار جالبی از مدال‌آوری مازندرانی‌ها در عرصه‌های مختلف ورزشی تصریح کرد: در کمتر از هر دو روز ورزشکاران مازندرانی در رقابت‌های مختلف جهانی، آسیایی و بین‌المللی افتخارآفرینی دارند.

وی اضافه کرد: تاکنون در سال 92 تعداد 136 مدال رنگارنگ در 28 رشته ورزشی از سوی ورزشکاران مازندرانی کسب شد که این افتخار بزرگ در اوج تحریم‌ها و ناملایمات ورزشی از سوی استکبار جهانی با قدرت حاصل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به ارزش درخشش ورزشکاران کشورمان در رقابت‌های مختلف ابراز داشت: این مسئله به اندازه‌ای ارزشمند بود که رهبر معظم انقلاب در سه پیام جداگانه از ورزشکارانی که دل مردم را شاد کردند قدردانی کرد.

سعادتمند با اعلام اینکه آمل شهری المپیکی و قهرمان‌پرور است، تاکید کرد: در آینده‌ای نزدیک از قهرمانان آسیایی و جهانی مازندران در رشته‌های مختلف ورزشی تجلیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از روسای شورای اسلامی شهرهای مازندران نیز در آینده دعوت می‌شود تا در مورد 20 شاخصه و فعالیت‌های مشترک بحث و تبادل نظر شده تا سبب تقویت اهداف مشترک‌مان شود.

انتهای پیام/86012/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول