اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آب و فاضلاب کهگیلویه خبر داد

واگذاری 600 انشعاب آب و فاضلاب در دهدشت

رئیس آب و فاضلاب کهگیلویه گفت: 600 انشعاب آب و فاضلاب در شش ماهه نخست سال جاری در شهر دهدشت واگذاری شد.

واگذاری 600 انشعاب آب و فاضلاب در دهدشت

نادر صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: واگذاری 600 انشعاب آب و فاضلاب در شش ماهه نخست سال جاری در شهر دهدشت انجام شد.

رئیس شرکت آب و فاضلاب شهری دهدشت اضافه کرد: با واگذاری 500 انشعاب آب و 170 انشعاب فاضلاب در شش ماهه نخست سال جاری تعداد انشعابات واگذاری شده این اداره تاکنون به 14 هزار و 400 فقره انشعاب آب و 300 فقره انشعاب فاضلاب رسیده است.

وی افزود: در این مدت زمان شش ماهه تعداد 21 فقره انشعاب غیرمجاز در مناطق مختلف شهر شناسایی و توسط همکاران به مجاز تبدیل شده‌اند که با متخلفان برخورد شده است.

صفاری با اشاره به اینکه با تلاش‌های انجام شده توسط همکاران در امور آبفای دهدشت یک‌هزار و 300 متر توسعه شبکه و 510 متر شبکه جمع‌آوری فاضلاب و همچنین 475 متر اصلاح شبکه توزیع آب شرب انجام گرفته است، گفت: در جهت بازسازی انشعاب آب در سطح شهر تعداد 108 فقره اصلاح انجام شده و طول شبکه‌های توزیع آب در شهر دهدشت 140 کیلومتر و همچنین خطوط انتقال فاضلاب به 29 کیلومتر رسیده است.

وی طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب را حدود 18 کیلومتر عنوان و اظهار امیدواری کرد که در مناطقی که هنوز اجرای شبکه‌گذاری فاضلاب انجام نگرفته با برنامه‌ریزی و همکاری حوزه فنی و مهندسی آبفای استان اقدامات مهمی شکل گیرد.

انتهای پیام/82002/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول