اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج منطقه ویژه پارس جنوبی:

40 ویژه‌برنامه هفته بسیج در پارس جنوبی برگزار شد

فرمانده بسیج منطقه ویژه پارس جنوبی از برگزاری 40 ویژه‌برنامه هفته بسیج در پارس جنوبی خبر داد.

40 ویژه‌برنامه هفته بسیج در پارس جنوبی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید محمدتقی علوی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان در منطقه ویژه پارس با بیان اینکه بسیج نقش مهم و موثری در رشد و پیشرفت کشور در سال‌های اخیر داشته است، افزود: در هفته بسیج فرصت خوبی دست داد تا به معرفی دستاوردهای این نهاد انقلابی بپردازیم.

فرمانده بسیج منطقه ویژه پارس جنوبی از برگزاری 40 ویژه‌برنامه هفته بسیج در پارس جنوبی خبر داد و  تصریح کرد: همگام با سایر نقاط ایران اسلامی و همزمان با هفته بسیج، برنامه‌های متنوع در زمینه‌های مذهبی، ورزشی و فرهنگی در پایتخت انرژی کشور به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در زمینه‌های عملیاتی برگزاری صبحگاه‌های مشترک، گردهمایی بسیجیان منطقه و سازمان از برنامه‌های قابل توجه بسیج منطقه ویژه بودند و در زمینه‌های فرهنگی نیز برگزاری مسابقات نقاشی و شعر، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و برقراری ایستگاه‌های صلواتی را شاهد بودیم.

علوی افزود: برگزاری مسابقات در رشته‌های والیبال، فوتسال‏، طناب‌کشی و ... همچنین همایش پیاده‌روی از سایر برنامه‌های ورزشی در منطقه ویژه پارس بودند که با حضور تیم‌هایی ورزشی بسیج از شهرهای عسلویه، نخل تقی، بید خون و چاه مبارک و همچنین کارکنان شرکت‌های نفتی مستقر در منطقه با استقبال و هیجان خاصی برگزار شدند.

فرمانده بسیج منطقه ویژه پارس در پایان با اشاره به نقش بسیج در حماسه‌آفرینی، تمامی کارکنان صنعت نفت در منطقه پارس جنوبی را بسیجیان واقعی خواند و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری کارکنان پارس جنوبی در حال انجام فریضه جهاد در این منطقه حساس کشور هستند.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول