اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه الغدیر یزد:

دانش‌آموزان در تحقق اسلام ناب محمدی مسئولیتی سنگین بر عهده دارند

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، مسئولیت اقشار مختلف به ویژه دانش‌آموزان را در تحقق اسلام ناب محمدی (ص) و ادامه راه شهدا بسیار سنگین خواند.

دانش‌آموزان در تحقق اسلام ناب محمدی مسئولیتی سنگین بر عهده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سردار اکبر فتوحی، ظهر امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز در دبیرستان شهیدان مزیدی اظهار داشت: آنچه در دنیای امروز می‌تواند اسلام را فراگیر کرده و پرچم آن را تمام دنیا به اهتزاز درآورد، علم و دانش است.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان به عنوان پیشگامان عرصه علم و دانش‌، در این مسیر خطیر مسئولیتی سنگین بر عهده دارند و باید تلاش کنند با فراگیر علم و دانش، اسلام ناب محمدی (ص) را محقق کنند و راه شهدا را ادامه دهند.

سردار فتوحی تاکید کرد: کسب موفقیت‌های علمی که سبب معرفی ایران اسلامی به جهانیان و افراشته شدن پرچم کشورمان می‌شود،‌ خود راهی برای صدور اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی خاطرنشان کرد: علم و ایمان و اخلاق باید در کنار هم باشند و وجود یکی بدون دیگری، خسارت بار خواهد بود و خوشبختانه دانش‌آموزان استان یزد از این دو ویژگی بهره‌مند هستند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه دانش‌‌آموزان استان یزد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره خوش درخشیده‌اند، بیان کرد: در دوران جنگ تحمیلی، دانش‌آموزان بسیاری در کنار معلمان و پدران و برادران خود به جبهه‌ها آمدند و دلیرانه به نبرد با دشمن پرداختند.

وی به بیان خاطراتی از حضور دانش‌آموزان در دوران جنگ تحمیلی پرداخت و افزود: اغلب آنها با شب‌زنده‌داری و توسل، مسیر تعالی را برای خود گشودند و رمز پیروزی و موفقیت ما در جنگ تحمیلی نیز همین توسل‌ها شب‌زنده‌داری‌ها و معنویت بود.

فتوحی با بیان اینکه دانش‌آموزان استان یزد امروز نیز حضوری درخشان در بسیج دارند، یادآور شد: هم‌اکنون بیش از 313هزار بسیجی سازماندهی شده در استان یزد داریم که بخشی قابل توجهی از این آمار متعلق به دانش‌آموزان است.

وی با تبریک هفته بسیج، بسیج را فرمول حل تمامی مسائل و مشکلات کشور دانست و افزود: امیدواریم دانش‌آموزان بسیجی امروز، مدیران فردای نظام باشند و با علم و تدبیر، از طوفان‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... عبور کنند.

این مراسم در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید مزیدی یزد و با حضور جمعی از مسئولان بسیج و آموزش و پرورش برگزار شد.

انتهای پیام/2464/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول