اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف:

استکبار به حوزه فکر مسلمانان هجوم آورده است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف غرب کشور گفت: دنیای استکبار می‌خواهد به حوزه فکر ما هجوم برده و از مباحث فکری و اعتقادی مسلمانان سوءاستفاده کند.

استکبار به حوزه فکر مسلمانان هجوم آورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار محمدنظر عظیمی عصر امروز در همایش تجلیل از پیشتازان رجعت به حجاب برتر اظهار داشت: بسیجیانی که در معرض پرتو نورانی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌اند، مورد توجه خاص خداوند متعال قرار دارند.

به گفته عظیمی، باید از گذشتگانی که برای این انقلاب جان‌فشانی کرده‌اند در زمینه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی الگوبرداری کنیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه شهدا را جزو بهره‌مندترین افراد از خوان گسترده الهی دانست و گفت: آن‌ها افرادی بودند که هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته و جان خود را برای برپایی این نظام اسلامی فدا کردند.

عظیمی خاطرنشان کرد: اگر هر یک از ما به‌تنهایی به فکر قدم برداشتن در صراط مستقیم باشیم و در مقابل دشمنان دسته جمعی عمل نکنیم، در حوزه فکر و اندیشه رسالت خود را به‌طور صحیح انجام نمی‌دهیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف غرب کشور تصریح کرد: باید همواره مراقب باشیم، چراکه دنیای استکبار می‌خواهد به حوزه فکر ما هجوم بیاورد و از مباحث فکری و اعتقادی مسلمانان سوءاستفاده کند.

عظیمی با اشاره به نقش مهم و ارزنده خواهران بسیجی در حوزه جنگ نرم، یادآور شد: به‌لطف الهی شما خواهران توانسته‌اید در عمل کردن به تکلیف الهی خود موفق و نقش‌آفرینی چشم‌گیری داشته باشید.

انتهای پیام/2700/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول