اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دستور استاندار

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز عامل ایجاد ارتباط آذربایجان‌شرقی با لبنان شد

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز به دستور استاندار عامل ایجاد ارتباط آذربایجان‌شرقی با لبنان شد.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز عامل ایجاد ارتباط آذربایجان‌شرقی با لبنان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی خانه کارگر، استاندار آذربایجان‌شرقی، کریم صادق‌زاده دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز و مسئول دفتر تشکیلات کارگری حزب‌الله لبنان را به عامل ایجاد ارتباطات در زمینه‌های مختلف این استان با کشور لبنان معرفی کرد.

اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی ظهر امروز در دیدار با مسئولان کارگری لبنان اظهار کرد: آقای صادق‌زاده فردی توانمند بوده و می‌تواند در این زمینه مثمرثمر باشد.

وی در ادامه تبریز و آذربایجان‌شرقی را قطب صنعتی ایران خواند و با اشاره به علاقمندی آذربایجان‌شرقی  برای ‌ارتباط مستقیم و مبادلات تجاری، صنعتی و اقتصادی با لبنان اظهار داشت: این دو تشکل کارگری ایرانی و لبنانی بهتر می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های خود پلی بین دو طرف ایجاد کنند و نقش مهمی در برقراری این ارتباطات داشته باشند.

استاندار آذربایجان‌شرقی، کریم صادق‌زاده دبیر اجرایی و مجری طرح‌های آموزشی خانه کارگر تبریز را فرد توانمندی خواند و گفت: در راستای تحقق هدف مهم ارتباطات میان دو کشور به این وسیله دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز و سید هاشم سلهب مسئول دفتر تشکیلات کارگری حزب‌الله لبنان را به عنوان عامل ایجاد پل استان آذربایجان‌شرقی و کشور لبنان اعلام کرده و دوست دارم در جریان روند پیشرفت کارها در این زمینه قرار گیرم.

وی خواستار ارائه گزارش سه ماهه از پیشرفت روند امور در این زمینه شد و گفت: امیدوارم در سایه همکاری تنگاتنگ و رفت و آمدهای تشکل‌های کارگری آذربایجان‌شرقی و لبنان شاهد ارتباطات بیشتر در زمینه‌های مختلف به ویژه صنعتی و تجاری باشیم.

انتهای پیام/60001/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول