اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اهر:

شورای معتمد پلیس در اهر شکل یافت

فرمانده انتظامی اهر از برگزاری جلسه شورای معتمد پلیس با حضور امام جمعه و سایر مسئولان شهرستان خبر داد.

شورای معتمد پلیس در اهر شکل یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رحیم محمدی ظهر امروز در نشست مدیران به تشریح اهداف برگزاری این نشست تعاملی پرداخت و با اشاره به اینکه امروزه به دلیل گستردگی و پیچیدگی آسیب‌‌های اجتماعی، پلیس به تنهایی قادر به مقابله با این پدیده نیست، گفت: پلیس با رویکرد جامعه محوری از آحاد جامعه به عنوان سرمایه اجتماعی در حل مسائل و مشکلات جامعه استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به طرح شورای معتمدان پلیس، یکی از اهداف اجرای این طرح را ارتقاء شاخص‌های نظم و امنیت همچنین افزایش سرمایه اجتماعی پلیس در جامعه برشمرد.

این مقام انتظامی افزود: در این طرح با مشارکت مردم در امر نظارت، کنترل و پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی خاص محلات شکل خواهد گرفت.

وی گفت: طرح شورای معتمد پلیس یکی از طرح‌های اساسی پلیس در راستای رویکرد محله‌محور و ایجاد مکانیزم‌های ارتباطی منطقی میان رده‌های مسئول در ناجا با واحدهای محله‌ای و شهروندان است.

امام جمعه اهر نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه‌روزی پلیس در برقراری نظم و امنیت که ارمغان آن آسایش و آرامش شهروندان است، افزود: امنیت محقق نمی‌شود، مگر با همدلی و همکاری همه اقشار جامعه با پلیس.

حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده ادامه داد: تحقق امنیت از طریق محلات با رویکرد پیشگیری محلی امکانپذیر است و مشارکت افراد در تامین امنیت جامعه و به طور اخص در سطح محله مستلزم طراحی، تاسیس و استقرار تشکل‌های اجتماعی نظیر طرح شورای معتمد پلیس است تا زمینه استقرار امنیت و پیشگیری از جرایم را فراهم کند.

در پایان این نشست فرمانده سپاه، نماینده دادگستری، مدیر آموزش و پرورش و سایر مسئولان حاضر نیز ضمن بیان مشکلات و معضلات اجتماعی موجود در محله خود از این ابتکار پلیس استقبال کردند.

انتهای پیام/60001/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول