اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم والیبال کاله جوان مازندران:

دیدار سختی در کرمانشاه داریم

مربی تیم والیبال کاله جوان مازندران گفت: هر چند دیدار سخت خارج خانه‌ای را با تیم والیبال کرمانشاه در خانه حریف داریم ولی برای کسب سه امتیاز مقابل این تیم صف‌ارایی می‌کنیم.

دیدار سختی در کرمانشاه داریم

احمد فتاح ظهر امروز قبل دیدار هفته پنجم لیگ برتر والیبال دسته یک کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: بازی سخت خارج خانه را در کرمانشاه پیش‌رو داریم.

وی افزود: هر چند تیم والیبال شهدای ورزش کرمانشاه در رده‌های پایین جدول رده‌بندی این مسابقات جای دارد ولی بازی در زمین حریف برای تیم جوان و کم‌تجربه‌ای همانند کاله جوان سخت است.

مربی تیم والیبال کاله جوان مازندران با اعلام اینکه در دیدار هفته گذشته مقابل سفیر قم متحمل شکست شدیم، یادآور شد: دیدار گذشته در خانه بوده و امتیازش برای ما مهم ولی سعی داریم در بازی‌های آینده جبران کنیم.

فتاح با اعلام اینکه بازیکنان این تیم برای دیدار امروز آماده هستند، اذعان داشت: تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا با کسب سه امتیاز به مازندران بازگردیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال کاله جوان در گروه سختی جای دارد و تیم‌های قدرتمند و مدعی در این گروه با حریفان روبرو می‌شوند.

تا قبل آغاز دیدارهای هفته پنجم لیگ دسته یک والیبال کاله جوان مازندران با شش امتیاز در رده پنجم گروه دوم جا خوش کرده و در مقابل تیم شهدای ورزش کرمانشاه نیز تنها با یک امتیاز در رده نهم جدول قعرنشین گروه است.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول