اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان:

بسیج ظرفیتی همگانی است

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: بسیج هیچ محدودیتی ندارد و از هر سن و تخصصی می‌توانند بسیجی باشند.

بسیج ظرفیتی همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسن شاهوارپور در صبحگاه مشترک و گردهمایی بسیجیان صنعت آب و برق خوزستان که پیش از ظهر امروز در شرکت برق منطقه‌ای برگزار شد اظهار کرد: سازمان برق منطقه‌ای مجموعه خدماتی است که اقداماتش ذاتا با ساز و کار نظامی هیچ تناسبی ندارد اما مدیران و کارمندان آن مشتاقانه در این جمع حضور پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: واقعیت امر این است که یک اراده جمعی را برای رسیدن به خودباوری و اهداف جمهوری اسلامی در این مکان دور هم جمع کرده‌ایم که این اراده جمعی در همه زمینه‌ها به ما کمک می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان خاطرنشان کرد: استقامت و پایداری ملت ما برای به دست آوردن استقلال و آزادی و ثابت کردن اینکه ما یک ملت آزاده هستیم و زیر یوغ استکبار و استعمار نمی‌رویم.

وی با بیان اینکه اگر در گذشته غافل بودیم برای این بود که کسی چراغ راه را به ما نشان نمی‌داد عنوان کرد: امروز به این نتیجه رسیدیم که برای استقلال و اتکا به باورهای خود در همه زمینه‌ها به هم کمک کنیم.

شاهوارپور اضافه کرد: همانطور که برق منطقه‌ای، نفت، گاز، آب و همه ارگان‌ها و سازمان‌ها که به عنوان یک حلقه وصل به یکدیگر کمک می‌کنند تا آلام مردم به حداقل برسد در دفاع از کشور نیز مسئولیت‌هایی به عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه در زمان هشت سال جنگ تحمیلی مجموعه برق منطقه‌ای یکی از ارگان‌هایی بود که به جنگ کمک می‌کرد اذعان کرد: مقاومت چندین ماهه آبادان در زمان جنگ تحمیلی به برکت کمک بعضی از مجموعه‌هایی بود که به مردم روحیه دادند که در شهر باقی بمانند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: دیگر مناطقی که بحران وجود داشت نیز همین اتفاق می‌افتاد مثلا در دزفول که روزانه موشک باران می‌شد و سیستم آب و برق به هم می‌ریخت همه بلافاصله وارد عرصه می‌شدند و مشکلات را حل می‌کردند.

وی با بیان اینکه دشمن هنگام ورود به یک شهر ابتدا برق و آب را مورد هدف قرار می‌دهد اظهار کرد: امروزه یکی از اقداماتی که کشورهای استکباری برای جنگ‌ها پیش‌بینی کرده‌اند از کار انداختن سیستم برق است.

شاهوارپور با اشاره به اینکه امروزه همین برق به اندازه آب و غذا است تصریح کرد: ما یک دوره 10 ساله بحران را از ابتدای انقلاب تا پایان جنگ پشت سر گذاشته‌ایم بنابراین سازمان‌هایی که می‌توانند به بحران کمک کنند باید همیشه آماده باشند.

وی خاطر نشان کرد: باید در همه آحاد جامعه به خصوص مجموعه‌های پیش قراول وجود داشته باشد که امام (ره) آن را در قالب بسیج بیان کرد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه در بسیج هیچ محدودیتی وجود ندارد گفت: جنگ مختص سپاه، ارتش و نیروی انتظامی نیست چون این‌ها هم ظرفیتی دارند و به همین دلیل بسیج هیچ محدودیتی ندارد و از هر سن و تخصصی می‌توانند بسیجی باشند.

وی بیان کرد: بسیج یعنی تلاش، مجاهدت، رضایت مردم و اینکه از حداقل‌ها بهره‌وری حداکثری شود، امروز می‌بینیم که با حضور بسیج دشمنان عقب نشینی می‌کنند.

شاهوارپور با بیان اینکه بی‌توجهی به بسیج در ادارات باعث می‌شود مجموعه دچار مشکل شود عنوان کرد: اعتماد در ادارات ما کاهش یافته است و این باعث افت روند کار می‌شود ما باید با تلاش بسیجی رضایت مردم را بالا ببریم.

انتهای پیام/72011/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول