اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا آغاز ثبت‌نام حج عمره مفرده در چهارمحال و بختیاری

سهمیه حج عمره مفرده چهارمحال و بختیاری 1760 نفر است

مدیرکل حج و زیارت چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت‌نام دور جدید اعزام اولویت‌های عمره مفرده از صبح فردا در چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود.

سهمیه حج عمره مفرده چهارمحال و بختیاری 1760 نفر است

یوسف آقابزرگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: ثبت نام برای اعزام زائران به عمره مفرده از روز پنجشنبه هفتم آذرماه جاری در استان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعزام از طریق شرکت‌های مجاز خدمات زیارتی صورت خواهد گرفت، افزود: تمام دارندگان اولویت یک تا 300 بانک ملت و قبوض قدیمی بانک ملی ثبت نامی تا پنجم فروردین ماه 1386 که نسبت به تبدیل قبوض خود به کارت سپرده‌گذاری 800 هزار تومانی اقدام کرده‌اند، اعزام خواهند شد.

آقابزرگی با بیان اینکه اعزام در دو مرحله صورت می‌گیرد، گفت: مرحله یک گروه اعزامی از نیمه دوم ماه صفر از تاریخ یکم دی ماه سال‌ جاری لغایت دهه سوم جمادی‌الاول مصادف با هفتم فروردین ماه سال 93 خواهد بود.

مدیرکل حج و زیارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: گروه مرحله دوم نیز از دهه سوم جمادی اول مصادف با هشتم فروردین ماه سال 93 تا دهه سوم شعبان مصادف با ششم تیرماه سال 93 اعزام خواهند شد که جزئیات مرحله دوم در بهمن ماه امسال اعلام خواهد شد.

این مسئول سهمیه عمره مفرده استان را یک هزار و 760 نفر برشمرد و اذعان داشت: امسال در مرحله اول 12 کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/68006/ن20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول