اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیر حج و زیارت کرمانشاه

جزئیات اعزام متقاضیان عمره مفرده تشریح شد

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه به تشریح جزئیات اعزام متقاضیان دارای اولویت تشرف در دو مرحله عمره مفرده سال 92 و 93 پرداخت.

جزئیات اعزام متقاضیان عمره مفرده تشریح شد

رضا نجفیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه به تشریح جزئیات اعزام متقاضیان دارای اولویت تشرف در دو مرحله عمره مفرده سال 92 و 93 پرداخت.

نجفیان با تاکید بر اینکه فقط فراخوان مرحله اول اعلام شده، عنوان کرد: در این مرحله گروه‌ها از نیمه دوم ماه صفر (5 دی ماه سال‌جاری) الی دهه سوم جمادی‌الاول (یکم فروردین ماه 93) اعزام می‌شوند.

وی مرحله دوم اعزام را دهه سوم جمادی‌الاول (8 فروردین ماه 93) الی دهه سوم شعبان (شش تیر ماه 93) اعلام کرد و بیان داشت: جزئیات اعزام گروه‌های مرحله دوم و ضوابط و شرایط گروه‌های مربوطه در بهمن ماه سال‌جاری متعاقبا اعلام می‌شود.

به گفته مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه، زائران واجدالشرایط می‌توانند با توجه به نکات قید شده برنامه‌ریزی لازم را انجام بدهند.

این مسئول اعزام پذیرش شدگان را منوط به صدور روادید توسط سفارت عربستان در ایران عنوان کرد و گفت: در صورت بروز هر گونه موارد پیش‌بینی نشده و تاخیر و عدم تعیین انجام پرواز در زمان و مقصد مقرر، مسئولیتی متوجه مدیریت حج و زیارت و دفاتر و شرکت‌های زیارتی زیر پوشش نیست.

نجفیان متذکر شد: مشمولان تشرف دارندگان اولویت‌های یک تا 300 بانک ملت که در ثبت‌نام سال 88 شرکت کرده‌اند و کارت ثبت‌نامی معتبر در دست دارند، خواهند بود.

وی به دارندگان قبوض قدیمی بانک ملی ثبت‌نامی تا پنج فروردین 86 که تاکنون نسبت به تبدیل قبوض خود برای ثبت‌نام جدید اقدام نکرده‌اند، اعلام کرد: این افراد از ابتدای آذر ماه سال‌جاری به‌مدت سه ماه فرصت دارند با مراجعه به شعب بانک ملی ایران نسبت به تبدیل قبوض خود اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه اذعان داشت: پروازهای مرحله اول از پنجم دی ماه سال‌جاری الی یکم فروردین ماه 93 انجام می‌شود.

نجفیان در پایان خاطرنشان کرد: گذرنامه‌ها از تاریخ پرواز تا هفت ماه بعد باید تاریخ اعتبار داشته باشد.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول