اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رؤسای دانشگاه‌های تایباد

فعالیت‌های کانون‌های دانشجویی هلال احمر تایباد بررسی شد

فعالیت‌های کانون‌های دانشجویی هلال احمر شهرستان تایباد با حضور رؤسای دانشگاه‌های این شهرستان بررسی و تبادل‌نظر شد.

فعالیت‌های کانون‌های دانشجویی هلال احمر تایباد بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، در نشست رؤسای دانشگاه‌های تایباد که ظهر امروز با هدف بررسی فعالیت‌های کانون‌های دانشجویی هلال احمر برگزار شد، رؤسای دانشگاه‌های پیام نور، آزاد اسلامی و مرکز آموزش عالی تربیت مدرس قرآن کریم در محل جمعیت هلال احمر این شهرستان به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد در این نشست گفت: جوانان سرمایه‌های نظام هستند و با توجه به اهمیت این دوره از زندگی هر انسانی، برنامه‌ریزی‌های گوناگونی توسط نهادهای مختلف برای جوانان انجام می‌شود.

غلامرضا صیادی افزود: جمعیت هلال احمر نیز در همین راستا با هدف توسعه مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌های مربوط به جوانان و تربیت و آموزش آنان به منظور آماده‌سازی در انجام خدمات امدادی و عام‌المنفعه، کانون‌های دانشجویی را تاسیس کرده است.

وی اضافه کرد: سازمان جوانان، گذرگاه ورود جوانان به هلال احمر است و نوجوانان و جوانان از ابتدا تا سن 29 سالگی می‌توانند به فعالیت در بخش جوانان ادامه دهند و بعد از آن به عنوان نیروی آموزش‌دیده و ماهر وارد سازمان امداد و نجات ‌شوند.

به گفته صیادی، این افراد در فعالیت‌های امدادی و حوادث حضور فعال دارند و در قالب خدمات داوطلبانه با حضور در کاروان‌های نیکوکاری، همای رحمت، فرشتگان رحمت، کاروان‌های سلامت و ... به نیازمندان جامعه خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول