اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ریاست استاندار خراسان شمالی برگزار می‌شود

جلسه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی خراسان شمالی

مسئول دبیرخانه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی خراسان شمالی گفت: به زودی جلسه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان به ریاست استاندار خراسان شمالی برگزار و در این نشست برنامه‌های راهبری تصویب می‌شود.

جلسه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، مجتبی اطمینان اظهار کرد: این نشست‌ها در راستای ایجاد زمینه‌هایی برای معرفی مفاخر و مشاهیر در دانشگاه‌ها برگزار شده است.

عضو هیئت امنای انجمن آثار و مفاخر فرهنگی خراسان شمالی افزود: راه‌اندازی کرسی مفاخر پژوهشی، تشکیل کتابخانه تخصصی و برگزاری نشست‌های تخصصی برای معرفی مفاخر و مشاهیر و همچنین ایجاد انجمن‌های علمی و فرهنگی با رویکرد مفاخر از جمله برنامه‌های اجرایی حوزه مفاخر در دانشگاه‌هاست.

اطمینان با تشریح فعالیت‌ها و اولویت‌های انجمن آثار و مفاخر فرهنگی افزود: اجرای برنامه‌های مشترک و مشارکتی در حوزه مراکز علمی و دانشگاهی بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت و بایستی نهادهای فرهنگی در این بخش نقش مؤثرتری ایفا کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری نکوداشت‌ها و همایش‌ها در سطح ملی و معرفی مفاخر نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه و حمایت‌های استانی است، اظهار امیدواری کرد: به زودی جلسه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان به ریاست استاندار خراسان شمالی برگزار و در این نشست برنامه‌های راهبری تصویب می‌شود.

اطمینان تصریح کرد: چهار نشست با حضور نمایندگان دانشگاه‌های آزاد اسلامی، علوم پزشکی، علمی کاربردی و حکیمان برگزار شده و برگزاری نشست مشترک با سایر دانشگاه‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول