اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) اردبیل:

استقامت ملت ایران بزرگترین راهبرد در ذلت استکبار است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: استقامت و پایداری ملت ایران در صحنه‌های مختلف ذلت برای استکبار جهانی را به ارمغان آورده و آنها را به نقطه تسلیم کشانده است.

استقامت ملت ایران بزرگترین راهبرد در ذلت استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌‌الاسلام فیاضی عصر امروز در یادواره شهدای دروازه آستارای اردبیل که در مسجد حسین‌ابن علی (ع) این منطقه برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران در سایه روحیه ظلم‌ستیزی و استقامت در صحنه‌های مختلف قادر شده دشمنان و مستکبران روزگار را مغلوب کند تا به همه دنیا بفهماند که این ملت در مسیر شهدا، خواسته امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب حرکت می‌کند.

وی با گرامیداشت هفته بسیج، بسیجیان را درس‌آموختگان مکتب امام حسین (ع) توصیف کرد و افزود: بسیجیان ما همچون شهدای کربلا در مقابل زورگویی‌ها ایستادگی کردند و حتی تا پای جان خود مقاومت کرده و شهادت را بر ماندن ذلت‌بار ترجیح دادند.

فیاضی خاطر نشان کرد: بسیج تمرین سربازی محض در خط ولایت است و در این خط تمام بسیجیان با قدرت و صلابت واقعی حاضر شده و کید و توطئه استکبار جهانی را نقش بر آب کردند.

این مسئول اخلاص، معنویت، ایمان و پایمردی را از برجستگی‌های بارز بسیجیان در وفاداری به انقلاب اسلامی و ارزش‌ها توصیف کرد و ادامه داد: بسیجیان ما امروز نه تنها با بصیرت خود مراقب شیطنت‌های نافرجام دشمنان هستند بلکه اجازه نمی‌دهند تا عده‌ای با نام و فرهنگ بسیجی بازی کنند.

وی از بسیجیان به عنوان نیروهای مخلص و پا در رکاب ولایت یاد کرد و گفت: بسیجی کسی است که پیش از انقلاب برای حفظ اسلام و ایران اسلامی در سخت‌ترین شرایط شکنجه‌ها و آزارها را تحمل کرد و امروز نیز در اوج صلابت با وجود تحریم‌های دشمن در صحنه است تا اجازه ندهد عده‌ای به آرمان اسلام و ارزش‌های آن خدشه‌ای وارد کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان یاد و خاطره تمام شهدا و ایثارگران بی‌ادعای این کشور را گرامی داشت و افزود: همه شهدای ما با روحیه بسیجی و اوج اخلاص در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت کرده و اجازه ندادند دشمن حرکتی را در مسیر انحراف این نظام به وجود آورد.

فیاضی مراقبت از فرهنگ بسیجی و ایثار و شهادت را در تداوم ارزش‌های انقلاب ضروری اعلام کرد و اظهار داشت:‌ علت چرخش قدرت‌های استکباری از حرکت‌های نظامی به سمت حرکت‌های فرهنگی و تخریب افکار معنوی این است که آنها از مسیر نظامی ناامید شده و فکر نمی‌کنند از این طریق بتوانند به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی دسترسی پیدا کنند.

انتهای پیام/62003/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول