اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

روستاهای بخش ارم با مشکل شدید آب مواجه هستند

فرماندار دشتستان گفت: روستاهای بخش ارم با مشکل شدید آب مواجه هستند.

روستاهای بخش ارم با مشکل شدید آب مواجه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی عصر امروز در بازدید از سد تنگ‌ارم، اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت روستاها و مناطق دوردست در دستور کار مسئولان شهرستان و استان قرار دارد و در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

وی افزود: تأمین آب شرب و آب کشاورزی در مناطق مختلف دشتستان مورد تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به نتایج مورد نظر برسیم.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: احداث و تکمیل سد تنگ‌ارم از اولویت‌های شهرستان است و امیدواریم با تلاش دسته‌جمعی به این مهم برسیم.

خرمی با بیان اینکه بخش ارم از مناطق بحرانی از نظر آب است تصریح کرد: روستاهای بخش ارم با مشکل شدید آب مواجه هستند که این مسئله ضرورت تکمیل سد تنگ‌ارم را بیشتر می‌کند.

وی یادآور شد: منطقه ارم قطب کشاورزی شهرستان است و باید برای تامین آب در این منطقه بیش از گذشته اهتمام ورزیم.

فرماندار دشتستان گفت: به مناطق مختلف دشتستان به ویژه روستاهای دوردست سرکشی می‌کنیم تا با آشنایی با مشکلات نسبت به مرتفع کردن آنها اقدام کنیم.

خرمی افزود: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اولویت شهرستان دشتستان است و به ویژه پروژه‌هایی که از پیشرفت بیشتری برخوردار هستند از اولویت بیشتری در تکمیل برخوردارند.

وی اضافه کرد: تامین اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های زیرساختی و زیربنایی در دستور کار مسئولان قرار دارد و امیدواریم با تلاش دسته‌جمعی بتوانیم به توفیق لازم در این مسیر برسیم.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول