اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد تاکید کرد

ارائه محصولات کیفی در بازار روز فرون‌آباد

شهردار فرون‌آباد گفت: در اختیار قرار دادن محصولات کیفی از وظایف و مسئولیت‌های مهم مدیریت بازار روز است.

ارائه محصولات کیفی در بازار روز فرون‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی فرون‌آباد، علی بند علیان در بازدید از بازار روز شهرداری فرون‌آباد گفت: در اختیار قرار دادن محصولات کیفی از وظایف و مسئولیت‌های مهم مدیریت بازار روز است.

شهردار فرون‌آباد در این بازدید که با حضور احمد آرامی رئیس، ابراهیم رضایی‌فر نایب رئیس، غلامرضا سرگل‌زایی و هاشم سیری از اعضای شورای اسلامی شهر صورت گرفت، اظهار داشت: این بازدیدها به‌منظور آشنایی، آگاهی و نظارت مستقیم مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر بر نحوه مدیریت در بازار و بررسی در ارتباط با چگونگی امکان توسعه و بهبود وضعیت کنونی بازار با هدف جلب رضایت بیشتر و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان صورت پذیرفت.

وی با مهم ارزیابی کردن رفاه حال شهروندان به‌منظور دسترسی آسان به کالاهای مورد نیاز، نظارت بر بازار روزهای زیر پوشش را از جمله اقدامات مهم عنوان کرد.

علیان با تأکید بر ارائه خدمات شایسته و مطلوب به شهروندان عنوان کرد: در اختیار قرار دادن محصولات کیفی از وظایف و مسئولیت‌های مهم مدیریت بازار روز است.

شهردار فرون‌آباد در ادامه با تاکید بر جلب رضایت شهروندان تصریح کرد: از موارد مهم و مورد تاکید مدیریت شهری به غرفه‌داران،‌ تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب و بهینه به آن‌ها است. 

وی اضافه کرد: اگر بازار روزها با حداقل هزینه راه‌اندازی شود در این صورت فروشنده می‌تواند با کمترین اجاره بها و هزینه محصولات با کیفیت خود را با حداقل قیمت به فروش برساند.

علیان در پایان عنوان کرد: موقعیت مکانی این بازار روز در کنار ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی است و شهروندان می‌توانند پس از خرید اقلام مورد نیاز خود با وسیله نقلیه عمومی موجود در این ایستگاه‌ها به منزل خود بازگردند که از نظر هزینه جابه‌جایی نیز به نفع آنان خواهد بود.

بر پایه این گزارش، رفع مشکل برق‌رسانی، روشنایی و محوطه‌سازی بازار از مهمترین مشکلات مطرح شده از سوی مدیریت بازار بود.

انتهای پیام/2462/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول