اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه:

دشمن از جوانان مسلح به سلاح ایمان می‌هراسد

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: دشمن از انرژی هسته‌ای و سلاح نظامی هراس ندارد بلکه از همین جوانان مسلح به سلاح ایمان می‌هراسد.

دشمن از جوانان مسلح به سلاح ایمان می‌هراسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در اجتماع بسیجیان شهرستان پاوه که در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهر پاوه و مردمانش از ابتدای انقلاب یاران با وفای نظام و رهبری بوده‌اند.

ریحانی ادامه داد: مقدمات اقتدار و پیشرفت نظام با تدبیر امام (ره) در تشکیل ارتش 20 میلیونی رقم خورد و تاکنون نیز برکات و ثمرات این شجره طیبه ادامه دارد.

به گفته وی، آن‌چه امواج بلند بیداری اسلامی را در دنیا راه انداخته و در پای میز مذاکره منطق و برهان قاطع است، همین تفکر و فرهنگ بسیج است که جوانان ایران اسلامی پرچم‌دار آن هستند و زمینه اقتدار ملت‌ها را فراهم کرده‌اند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: روح ایمان، مبارزه با ظلم و استکبار است که در تفکر بسیجی تبلور یافته وگرنه در بسیاری از کشورها مسلمان هست و آداب و رسوم اسلامی نیز وجود دارد کما اینکه در ایران قبل از انقلاب نیز بود، اما تفاوت پویایی و اقتدار امروز جمهوری اسلامی به‌دلیل همین تفکر و فرهنگ با هیچ یک قابل قیاس نیست.

ریحانی به توطئه‌های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: جبهه استکباری با تفرقه و تهاجم فرهنگی قصد سست کردن پایه‌های حکومت مردمی ایران را دارد در حالی‌که حکومتی که به مردم وابسته است و بر مبنای حضور یک ملت تشکیل شده قابل دست‌اندازی نیست.

وی در پایان وظیفه امروز بسیج را مقابله با این توطئه‌ها عنوان کرد و گفت: دشمن از انرژی هسته‌ای و سلاح نظامی هراس ندارد بلکه از همین جوان‌های مسلح به سلاح ایمان می‌هراسد.

انتهای پیام/2700/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول