اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

اجرای 230 برنامه فرهنگی مذهبی ویژه بانوان در دشتستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از اجرای 230 برنامه فرهنگی مذهبی ویژه بانوان در دشتستان در هشت ماه نخست سال 92 خبر داد.

اجرای 230 برنامه فرهنگی مذهبی ویژه بانوان در دشتستان

حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امری لازم است و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: بانوان دشتستان حضوری فعال در مراسمات مذهبی و دینی دارند و روز به روز شاهد استقبال بیشتر این عزیزان هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از اجرای 230 برنامه فرهنگی مذهبی ویژه بانوان به همت این اداره در هشت ماه اول سال 92 خبر داد.

محمودی‌نیا ادامه داد: حمایت و توجه خاص جامعه به زنان یکی از ارکان استوارتر شدن کانون خانواده، تربیت‌پذیری فرزندان و در نهایت، حرکت در مسیر نیل به جامعه سالم است.

وی افزود: به همت امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری 45 هیئت مذهبی فعال در امور بانوان در هشت ماه نخست سال 92 بیش از 230 برنامه فرهنگی ویژه بانوان در این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان اضافه کرد: برگزاری کارگاه مداحی ویژه بانوان، برگزاری 60 گفتمان دینی ویژه بانوان، برگزاری بیش از 150 جلسه سخنرانی ویژه خواهران، برپایی 10 نمایشگاه از محصولات بانوان هیئات مذهبی و فعالین فرهنگی، برپایی جلسات عزاداری ماه محرم توسط هیئات مذهبی بانوان، مشارکت و تعامل با اداره آموزش و پرورش از اهم برنامه‌های این واحد در مدت سپری شده از سال جاری بود.

وی از برگزاری مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم به همت 145 هیئت مذهبی وابسته به این اداره در این شهرستان خبر داد.

محمودی‌نیا اظهار داشت: طی هماهنگی انجام شده در مراسم عزاداری شهادت حضرت امام حسین (ع) در دهه اول محرم تعداد 150 هیئت مذهبی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی دشتستان به فعالیت پرداختند.

وی تاکید کرد: برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم، برپایی جلسات سخنرانی و پرسش و پاسخ با محوریت عبرت‌های عاشورا و برپایی نمایشگاه عکس عاشورایی از جمله فعالیت‌های هیئات مذهبی در دهه اول محرم بود.

انتهای پیام/2452/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول