اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران خواستار شد

حمایت صندوق توسعه ملی از بزرگ‌ترین صنعت کاغذسازی خاورمیانه

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران خواستار حمایت صندوق توسعه ملی به شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران شد.

حمایت صندوق توسعه ملی از  بزرگ‌ترین صنعت کاغذسازی خاورمیانه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی صنایع چوب و کاغذ مازندران، ابوالفضل روغنی‌گلپایگانی با اعلام اینکه حمایت استاندار مازندران از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران سبب تعالی این واحد تولیدی است، اظهار داشت: حمایت جدی مسئولان به‌ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت سبب رفع مشکلات طرح‌های توسعه‌ای شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران می‌شود.

وی با بیان اینکه تقویت این مجتمع صنعتی سبب رشد اقتصادی، ارزش افزوده و اشتغال پایدار در کشور و استان است، افزود: مجمع نمایندگان مجلس به‌ویژه استاندار مازندران با دیدگاه‌های مثبت خود سبب رشد و اعتلای این واحد صنعتی می‌شوند.

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران دعوت از بازرگانان و تجار منطقه برای تامین مواد اولیه مورد نیاز این واحد تولیدی را گامی برای تقویت مجتمع‌های صنعتی دانست و گفت: در شرایط  دشوار تحریم‌های بین‌المللی، تعامل بیش از پیش با تولیدکنندگان و صنعت‌گران در سطوح ملی و استانی برای تولید قطعات صنعتی مورد نیاز ماشین‌آلات این واحد و گسترش تعاملات این شرکت با تولیدکنندگان کوچک کاغذ و مقوا در منطقه  موثر است.

روغنی‌گلپایگانی به نشست اخیر خود با استاندار مازندران اشاره کرد و بیان داشت: نماینده عالی دولت در مازندران با تاکید بر رعایت موارد و مقررات زیست محیطی از سوی این واحد عظیم صنعتی، حمایت مالی شرکت از صاحبان اراضی کشاورزی در استان به‌منظور توسعه زراعت چوب و تامین مواد اولیه این واحد و قطع وابستگی به مبادی خارجی را از راهکارهای خود برای برون‌رفت چوب و کاغذ مازندران در شرایط فعلی و سال‌های آینده عنوان کرد.

وی با بیان اینکه استاندار مازندران قول مساعد برای تسهیل در مقررات سخت‌گیرانه واردات چوب و همکاری‌های لازم را به عمل آورده و حمایت‌های عملی از شرکت را معمول داشته است، گفت: بخشی از سهام این مجتمع متعلق به سازمان تامین اجتماعی و بانک ملی است.

روغنی‌گلپایگانی با اعلام اینکه انتظار داریم از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت شرایطی فراهم شود تا برای اجرای طرح های توسعه این واحد صنعتی، تامین اجتماعی و بانک ملی تسهیلات لازم را در اختیار چوب و کاغذ مازندران قرار دهند، اظهار داشت: به آینده روشن چوب و کاغذ مازندران اعتماد کامل دارم.

روغنی با بیان اینکه شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بزرگ‌ترین واحد تولید انواع کاغذ در کشور است، تصریح کرد: صندوق توسعه ملی، شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران را رونقی تازه می‌بخشد.

وی به شعار رهبر معظم انقلاب در سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی همت والای مسئولان  نظام مقدس جمهوری اسلامی و متولیان صنعت برای گره گشایی از مشکلات این بخش اشتغالزا ستودنی است.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران افزود: در همین راستا مسئولان استان مازندران و منتخبان استان در خانه ملت کمر همت بسته‌اند تا صنعت در استان جان تازه‌ای بگیرد و اشتغال رونق یابد.

روغنی‌گلپایگانی اولویت‌های خود در صنایع چوب و کاغذ مازندران را به‌کارگیری نیروهای انسانی متخصص و بهره‌مندی از نقطه نظرات کارشناسان در قالب نظام پیشنهادات دانست و اذعان داشت: به‌روز بودن سبب می‌شود تا برنامه‌ریزی‌ها براساس واقعیت‌های بازارهای داخلی و بین‌المللی انجام پذیرد.

انتهای پیام/86006/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول