اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف:

دشمن تشکیک در عقاید را دنبال می‌کند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف غرب کشور گفت: دشمن امروز با جنگ روانی سعی می‌کند دین‌گریزی را در بین جوانان رواج بدهد و تشکیک در عقاید را دنبال می‌کند.

دشمن تشکیک در عقاید را دنبال می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار محمد‌نظر عظیمی عصر امروز در همایش روز قشر بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا فضای آزادی در کشور ایجاد شده و هر فردی عقاید خود را بیان می‌کند.

عظیمی ادامه داد: گاهی برخی افراد پا را از گلیم خود فراتر می‌گذارند و حتی به مقدسات توهین می‌کنند و کسانی که امروز مدعی دفاع از حقوق بشر هستند، بیشترین سوءاستفاده را از این موضوع می‌کنند.

وی با اشاره به اختناق و استبداد زمان طاغوت در جامعه، تاکید کرد: شاه ملعون اراده‌ای از خود نداشت و مقدرات مملکت دست مستکبران بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه مداحی بیشترین تاثیر را در مبارزات انقلابی و دوران دفاع مقدس داشت، گفت: اثرات یک مداحی صحیح در حوزه عاطفه و احساس در اختیار عقل قرار می‌گیرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف غرب کشور به اثربخشی مداحی در جبهه‌ها اشاره کرد و گفت: مداحان یکی از اقشار تاثیرگذار بسیج در جامعه هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز با حامیت روحیه بسیجی به پیشرفت‌های حیرت‌انگیزی دست یافته‌ایم و در مقابل توطئه‌های شوم دشمن ایستادگی کرده‌ایم.

عظیمی به شرایط ضدانسانی دشمنان که در سوریه ایجاد کرده‌اند اشاره کرد و افزود: مردم سوریه آسیب‌های بسیاری دیده‌اند و دشمن از تروریست‌هایی در سوریه حمایت می‌کند که مدعی بود وقایع 11 سپتامبر را انجام داده‌اند.

به گفته فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف غرب کشور، دشمن امروز با جنگ روانی سعی می‌کند دین‌گریزی را در بین جوانان رواج بدهد و تشکیک در عقاید را دنبال می‌کند.

عظیمی تصریح کرد: جوانان برنامه‌های مذهبی را در حوزه احساسی و عاطفی بیشتر دنبال می‌کنند و مداحان با اعمال و رفتار خود می‌توانند در نشان دادن راه راست به آن‌ها نقش زیادی داشته باشند.

انتهای پیام/2700/ت40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول