اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم عنوان کرد

آمادگی تدارکاتی و تبلیغاتی شهرداری قم برای پیاده‌روی بزرگ اربعین

شهردار قم گفت: مجموعه مدیریت شهری قم آمادگی دارد در بحث ایجاد ایستگاه‌های صلواتی و نیز تبلیغات شهری اقدامات لازم را در روز اربعین انجام دهد.

آمادگی تدارکاتی و تبلیغاتی شهرداری قم برای پیاده‌روی بزرگ اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد دلبری عصر امروز در جلسه هماهنگی پیاده‌روی مردم قم در اربعین حسینی به سمت مسجد جمکران که در مرکز مدیریت حوزه علمیه برگزار شد، اظهار کرد: قم محور برگزاری برنامه‌های مذهبی است و وجود دو قطب بزرگ مذهبی یعنی حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران ظرفیت‌های عظیمی را در این زمینه به وجود آورده‌اند.

وی افزود: در زمینه برگزاری دیگر مراسم‌های مذهبی مانند آنچه در نیمه‌شعبان شاهد آن هستیم هم می‌توان برنامه پیاده‌روی مردمی به راه انداخت تا از این طریق پیام‌های دینی را انتقال داد.

شهردار قم با بیان اینکه شهرداری قم آمادگی دارد در بحث ایجاد ایستگاه‌های صلواتی و نیز تبلیغات شهری اقدامات لازم را انجام دهد، عنوان داشت: هر چه شروع این پیاده‌روی بزرگ بهتر و باشکوه‌تر باشد، تاثیرگذاری آن هم بیشتر خواهد بود.

وی ادامه داد: می‌توان در این زمینه فراخوانی ملی کرد و زائران دیگر شهرها را نیز به قم آورد؛ این آمادگی وجود دارد که از چند روز قبل کارهای اجرایی به منظور ورود زائران شهرهای دور و نزدیک را به قم انجام داد.

دلبری با اشاره به ضرورت تشکیل اجتماعی میلیونی در روز اربعین در مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: این کار پیامی جهانی از مرکز تشیع را به سراسر کشورها مخابره خواهد کرد.

شهردار قم 28 صفر و سالروز وفات حضرت معصومه(س) را از دیگر مناسبت‌هایی دانست که می‌توان اجتماعات عظیم مردمی را در آنها سامان‌دهی کرد و گفت: مسجد مقدس جمکران در این زمینه می‌تواند پیشگام باشد و مجموعه مدیریت شهری نیز در این عرصه آمادگی لازم را دارد.

انتهای پیام/78004/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول