اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع):

بسیج مظهر عاشورائیان قرن 21 است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) گفت: بسیج مظهر عاشورائیان قرن 21 است.

بسیج مظهر عاشورائیان قرن 21 است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار تقی رضایار ظهر امروز در همایش بزرگ حماسه حضور و اقتدار بسیج در ساوه، اظهار داشت: بسیج و بسیجیان همه آموزه‌های خود را از مکتب امام حسین(ع) فرا گرفته‌اند و همچون شهدای کربلا در مقابل زورگویی‌ها تا پای جان ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

وی تصریح کرد: بسیج تمرین سربازی ولایت فقیه برای تشکیل امت امام زمان(عج) است و حرکت آن حرکتی روشنگرانه، هدایت‌گرانه، منطقی و هدفمند است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) با تأکید بر اینکه بسیجیان از وفادارترین نیروها به انقلاب و ارزش‌های آن هستند، بیان داشت: امروز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و بین‌المللی مدیون پایداری و مقاومت بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس در برابر استکبار جهـــانی است.

رضایار ابراز داشت: ایمان، اخلاص و معنویت از ویژگی‌های بارز بسیجیان است، اما وفاداری به ارزش‌های انقلاب و پاسداری از آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجیان به شمار می‌رود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دشمنی‌ استکبار با ایران اسلامی، یادآور شد: ایران هیچگاه به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و نیست و دشمنان به خوبی این واقعیت را می‌دانند، کشورهای غربی از توسعه فناوری هسته‌ای ایران اطلاع داشتند به همین دلیل در نهایت به توافق با ایران تن دادند تا به باور خودشان تا حدی جلوی پیشرفت علمی کشور را گرفته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ اجتماع عظیم بسیجیان ساوه با حضور گردان‌های مختلف بسیج و با هدف بیعت مجدد با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر همزمان با سراسر کشور در ساوه برگزار شد.

انتهای پیام/87007/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول