اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اصفهان مطرح کرد

درآمد شهرداری آران و بیدگل پایین‌تر از سرانه شهرداری‌ها

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: درآمد شهرداری آران و بیدگل بسیار پائین‌تر از درآمد سرانه شهرداری‌ها است و این لزوم حمایت بیشتر از این شهرستان را می‌طلبد.

درآمد شهرداری آران و بیدگل پایین‌تر از سرانه شهرداری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مهندس محمدعلی طرفه بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار آران و بیدگل در کانون شهید عربیان، با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج به عنوان ذخیره همیشگی انقلاب و کلید حل مشکلات نظام، سازمان مقدسی است که می‌تواند با اتکای به خداوند و عنایت حضرت ولی عصر(عج) در مسیر حل مشکلات آینده نظام اسلامی گام بردارد.

وی با اشاره به ویژگی‌های با ارزش انقلاب اسلامی گفت: همچنان مرتفع بودن پرچم رهبری نظام اسلامی که پس از رحلت حضرت امام راحل به دست مقام معظم رسیده است، از خصیصه‌های اصلی نظام اسلامی است که با تمسک به آن توانسته‌ایم بسیاری از مشکلات را برطرف سازیم.

معاون عمرانی استاندار اصفهان، مردمی بودن را یکی دیگر از خصیصه‌های با ارزش نظام اسلامی ایران ذکر و خاطرنشان کرد: مردمی بودن، تلاش همه جانبه و تبعیت از ولایت فقیه از ویژگی‌هایی است که باید همه به ویژه مسئولان سرلوحه کار خود قرار دهند.

طرفه، در ادامه با تأکید به وجود ظرفیت‌های فراوان در شهرهای استان اصفهان ابراز داشت: ظرفیت‌‌های بالای موجود در شهرها و در مقابل آن، انتظارات فراوان مردم نشان‌دهنده این است که تا رسیدن به حد ایده‌آل مردم، فاصله قابل توجهی داریم.

به گفته وی، درآمد شهرداری آران و بیدگل بسیار پائین‌تر از درآمد سرانه شهرداری‌ها است و این لزوم حمایت بیشتر از این شهرستان را می‌طلبد.

این مقام مسئول، انتقال آب زاینده‌رود به آران و بیدگل را از اقدامات با ارزش در این شهرستان در طی سال‌های اخیر عنوان کرد و گفت: آران و بیدگل از ظرفیت‌های بالایی در حوزه‌های مختلف برخوردار است و انتظار می‌رود با همکاری مسئولان این شهر، بتوان گام‌های مؤثری در جهت توسعه هر چه بیشتر این شهرستان شهیدپرور برداشته شود.

وی اذعان داشت: پتانسیل‌های بالای موجود در شهرها و در مقابل آن، انتظارات فراوان مردم نشان‌دهنده این است که تا رسیدن به حد ایده‌آل مردم، فاصله قابل توجهی داریم.

در این مراسم که با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شورای شهر استانداری اصفهان، فرماندار آران و بیدگل و اعضای شورا و شهرداران توابع آران و بیدگل برگزار شد مهندس حسن ستاری به عنوان چهاردهمین شهردار آران و بیدگل معرفی و از زحمات مهدی عموزاده شهردار سابق این شهر تشکر و قدردانی شد.

انتهای پیام/2406/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول