اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جامعةالمصطفی عنوان کرد

تشکیل 40 هیئت مذهبی از ملیت‌های گوناگون در جامعةالمصطفی

معاون بین‌الملل جامعةالمصطفی گفت: حدود 40 هیئت مذهبی توسط طلابی از ملیت‌های مختلف در جامعةالمصطفی تشکیل شده است.

تشکیل 40 هیئت مذهبی از ملیت‌های گوناگون در جامعةالمصطفی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام مجید حکیم‌الهی عصر امروز در جلسه هماهنگی پیاده‌روی روز اربعین به سمت مسجد جمکران اظهار کرد: حدود 40 هیئت توسط طلابی از ملیت‌های مختلف در جامعةالمصطفی تشکیل شده و این آمادگی وجود دارد که همه آنها در اربعین برنامه‌هایی داشته باشند.

وی افزود: خانواده‌های این افراد هم در برنامه‌های مذهبی اربعین شرکت خواهند داشت و در مجموع شاهد برنامه‌های عزاداری باشکوهی خواهیم بود.

معاون بین‌الملل جامعةالمصطفی با تاکید بر افزایش امکانات و تسهیلاتی که در اختیار زائران قرار می‌گیرد، عنوان داشت: این امر در کربلای معلی انجام شده و می‌توان از این تجربه در جمکران هم استفاده کرد.

وی ادامه داد: در زمینه سرویس‌های بهداشتی هم باید چشمه‌های جدیدی به صورت سیار یا ثابت در مسیر حرکت دسته‌های عزاداری مستقر کرد.

حکیم‌الهی با بیان اینکه پذیرایی از زائران و عزاداران در اربعین حسینی هم باید در دستور کار قرار گیرد، خاطرنشان کرد: هر هیئت مذهبی می‌‌تواند در طول مسیر حرم مطهر فاطمه معصومه(س) تا جمکران بخشی از این کار را بر عهده بگیرد.

معاون بین‌الملل جامعةالمصطفی افزود: اگر هر هیئت با نام خودش به سمت جمکران حرکت کرده و ایستگاه‌های صلواتی را هم به نام خود برپا کند تاثیر بیشتری در جذب زائران و هیئت‌های مذهبی خواهد داشت.

انتهای پیام/78004/ش20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول