اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

تثبیت 10 هزار شغل با تکمیل سد دالکی در دشتستان

فرماندار دشتستان از تثبیت 10 هزار شغل با تکمیل سد دالکی در دشتستان خبر داد.

تثبیت 10 هزار شغل با تکمیل سد دالکی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی بعد از ظهر امروز در بازدید مسئولان استان از سد دالکی اظهار داشت: دشتستان قطب کشاورزی استان بوشهر است و بر اساس آمار موجود 70 درصد سطح زیر کشت استان متعلق به دشتستان است.

وی افزود: رونق کشاورزی دشتستان از اولویت‌های مدیران شهرستان است و برای این مهم با تامین آب کشاورزان اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: توسعه کشاورزی و رونق این حوزه در ایجاد اشتغال پایدار بسیار تاثیرگذار است و امیدواریم به این هدف با تلاش دسته‌جمعی برسیم.

خرمی تصریح کرد: سد دالکی از پروژه‌های مهم و زیرساختی در این شهرستان است که با همکاری و همدلی برای تکمیل آن اهتمام داریم.

وی یادآور شد: ایجاد سد دالکی موجبات تثبیت اشتغال 10 هزار خانوار با جمعیت 30 هزار نفر می‌شود و در اقتصاد و صنعت شهرستان بسیار تاثیرگذار است.

فرماندار دشتستان گفت: ایجاد این سد در حوزه صنعت نیز بسیار اثربخش است و در رشد و رونق کارخانه سیمان بسیار تاثیرگذار است.

خرمی تاکید کرد: با راه‌اندازی سد دالکی بیش از 14 هزار هکتار از اراضی کشاورزی سعدآباد، دالکی و وحدتیه از آب سیراب می‌شوند و باید به هر شکل ممکن در تکمیل آن همت کنیم.

وی افزود: استاندار و معاون برنامه‌ریزی استاندار پیگیری زیادی برای تامین اعتبارات این سد انجام داده‌اند و امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

انتهای پیام/2452/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول