اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده دانشکده شهید مطهری بسیج:

موفقیت هسته‌ای اخیر نتیجه تبعیت از رهبری و مقاومت ملت بود

فرمانده دانشکده شهید مطهری بسیج گفت: موفقیت هسته‌ای اخیر در مذاکرات ژنو نتیجه تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و ایستادگی و مقاومت ملت ایران بود.

موفقیت هسته‌ای اخیر نتیجه تبعیت از رهبری و مقاومت ملت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سردار مهدی جمشیدی ظهر امروز در آیین تجمع بزرگ بسیجیان بجنورد اظهار کرد: مذاکرات اخیر نخستین رویارویی ایران و غرب نبوده و آخرین نیز نخواهد بود، گردنه‌های زیادی در پیش روی ما قرار دارد که باید برای عبور موفقیت‌آمیز از این گردنه‌ها آمادگی لازم را فراهم کنیم.

وی افزود: اگر امروز دشمنان پس از 34 سال تحریم و توطئه‌، در مذاکرات هسته‌ای به حقانیت ملت ایران اذعان می‌آورند و حقوق مسلم هسته‌ای ما را به رسمیت می‌شناسند؛ علت اصلی آن رهبری آگاهانه مقام معظم رهبری و تبعیت مردم از معظم‌له و نیز مقاومت و ایستادگی ملت ایران است.

جمشیدی با بیان اینکه در مذاکرات هسته‌ای اخیر دست مذاکره‌کنندگان پر بود و توقف غنی‌سازی 20 درصدی در این مذاکرات نیز به خواست خود ما بوده نه آمریکایی‌ها، گفت: کشور سوخت مورد نیاز برای رآکتور هسته‌ای تهران را تا 30 سال آینده دارد و فعلاً نیازی به غنی‌سازی 20 درصدی نیست.

وی اظهار کرد: آمریکایی‌ها تنها یک ساعت بعد از این توافقنامه نیت پلید خود را آشکار کرده و با رد پذیرش حق غنی‌سازی هسته‌ای ایران، فرموده مقام معظم رهبری که «آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند» را به جهانیان اثبات کردند.

فرمانده دانشکده شهید مطهری بسیج به موفقیت در مذاکرات اخیر اشاره کرد و گفت: مسئولان نباید در پی این توافقنامه و برداشته شدن تحریم‌ها گمان کنند که تحریم‌ها برداشته می‌شود و ما نفت فروخته و دلار و کالا را به کشور تزریق می‌کنیم تا معیشت مردم بهتر شود، چون این مسکن؛ موقتی است و دشمن هر زمان بخواهد می‌تواند دوباره ما را تحت فشار قرار دهد.

جمشیدی تصریح کرد: راهکار رهایی از تحریم‌های دشمنان، توجه به مقاومت اقتصادی کشورمان است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری شود.

فرمانده دانشکده شهید مطهری بسیج گفت: فرزندان بسیجی این مرز و بوم که تجربه دوران دفاع مقدس را همراه داشتند با توکل به خدا و ائمه معصومین (ع) و صبر و استقامت همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و در ناباوری همه دانشمندان دنیا به دانش هسته‌ای دست یافتیم.

وی خاطرنشان کرد: جوانان بسیجی ما امروز مایه شگفتی همه دانشمندان دنیا شده‌اند زیرا دانش هسته‌ای را بومی کرده‌اند و دنیا باید بداند که جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌های مشروع علم و دانش؛ ورود خواهند کرد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی نیز در این گردهمایی گفت: اکنون در خراسان شمالی بیش از 294 هزار نفر از مردم استان عضو رسمی بسیج هستند.

حسینعلی‌ یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه این تعداد 38 درصد از جمعیت افراد بالای هفت سال استان را شامل می‌شوند، اظهار کرد: بیش از 2 هزار نقطه استان دارای پایگاه و کانون بسیج فعال است.

وی با اشاره به اینکه نفوذ و حضور بسیج در همه بخش‌های اجرایی و تصمیم گیری استان قابل رویت است تصریح کرد: اکنون در تمامی برنامه‌ها و مأموریت‌های حوزه‌های مختلف در این استان بسیج نقش پررنگی دارد.

انتهای پیام/63002/ط40 /ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول