اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج صورت می‌گیرد

رونمایی از کتاب «ایستاده در میدان مین» در اردبیل

همزمان با هفته بسیج کتاب «ایستاده در میدان مین» خاطرات رزمنده بسیجی جواد زنجانی در اردبیل رونمایی می‌شود.

رونمایی از کتاب «ایستاده در میدان مین» در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از سه کتاب ارزشمند دفاع مقدس «ایستاده در میدان مین» خاطرات جواد زنجانی، «آرزوی فرمانده من» خاطرات علیرضا یزدانی، «اونلارین گولوش سسلری» داستان‌های طنز دفاع مقدس با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار و پیشکسوتان دفاع مقدس طی مراسمی در روز پنج‌شنبه هفت آذر ماه در اردبیل رونمایی می‌شود.

 جواد زنجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در مورد کتاب «ایستاده در میدان مین» که به قلم سید محمود مهدوی به نگارش درآمده است، گفت: این کتاب در 312 صفحه و شامل هفت فصل به همراه تصاویر و اسناد موجود بعد از سال‌ها تلاش، چاپ و انتشار یافته که بنده سعی کردم خاطرات مختلف ایام حضور در جبهه‌های مختلف جنگ هشت‌ ساله را بازگو کنم.

پیشکسوت دفاع مقدس افزود: این کتاب که با حال و هوایی بسیجی و با ذکر خاطراتی ارزشمند از همسنگرانم به رشته تحریر درآمده است حاصل 80 ماه حضور بنده در جبهه‌های حق علیه باطل بوده به طوری که در این مجموعه سعی شده است عکس‌ها و اسنادی هم که مربوط به دوران دفاع مقدس بوده جمع‌آوری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی 10 اردیبهشت ماه 44 در محله «یقینه خاتون» از محلات قدیمی اردبیل به دنیا آمد و برای اولین با در 9 اسفند 59 در جبهه «طراح» در اهواز کنار شهید چمران تا شهریور 1360 در صفوف جنگ‌های نامنظم به عنوان مسئول گروه به مقابله با تهاجم عراقی‌ها پرداخت وی تا آخر جنگ در جبهه‌ها حضور داشت و با 80 ماه جبهه و 40 درصد جانبازی در جنگ‌های نامنظم و عملیات‌های فتح‌المبین، بیت‌المقدس، والفجر، خیبر، بدر، کربلای 4 و 5 حضور داشت و در عملیات بیت‌المقدس، خیبر و بدر مجروح شد.

جواد زنجانی تجربه چهار دوره حضور در شورای شهر و ریاست دانشگاه معماری سوره را دارد و هم ‌اکنون نیز نائب رئیس شورای شهر اردبیل است.

انتهای پیام/62005/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول