اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام:

سامانه پیام کوتاه 110 در ایلام فعال شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام گفت: سامانه پیام کوتاه مرکز فرماندهی و کنترل نیروی انتظامی با شماره سه رقمی 110 فعالیت خود را آغاز کرد.

سامانه پیام کوتاه 110 در ایلام فعال شد

محمدرضا نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در راستای خدمات رسانی انتظامی بهتر به هم‌وطنان خصوصا در مواردی که تماس با مرکز 110 برای آنان مقدور نباشد سامانه پیام کوتاه مرکز فرماندهی و کنترل نیروی انتظامی با شماره سه رقمی 110 فعال شد.

وی ادامه داد: شهروندان موارد غیر فوریتی مانند تقدیر و تشکر، انتقاد و شکایت و یا ارائه گزارش شامل مکان‌های توزیع کنندگان مواد مخدر، گزارش‌هایی از شرارت افراد شرور، لانه‌های فساد و یا اخبار امنیتی و سایر مواردی که تماس تلفنی مقدور نباشد را می‌توانند به صورت پیامکی به سامانه جدید ارتباط پیامکی 110 ارسال کنند.

این مسئول اضافه کرد: سیستم پیامک طوری طراحی شده که ابتدا پیامک‌ها به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 کل کشور در تهران ارسال و پس از جمع بندی به مسئولان پلیس استان ارسال می‌شود و به این طریق موضوعات مطرح شده از سوی مردم علاوه بر مسئولان استان از طرف مسئولان نیروی انتظامی کل کشور نیز قابل پیگیری است.

نظری تصریح کرد: شهروندان ایلامی در تماس با 110 موارد ضروری و فوریتی را اعلام کنند و از موارد غیر فوریتی و غیر ضروری پرهیز کنند.

وی با بر شمردن نقش به‌سزای همکاری مردم با پلیس در موفقیت‌های اجرای هر مأموریت از هم استانی‌های عزیز خواست همچون گذشته با خدمتگزاران خود و به منظور حفظ سلامتی و امنیت خود همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/2246/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول