اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه اردبیل:

نفاق بزرگترین تهدید کشور است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: نفاق بزرگترین تهدید برای نظام جمهوری اسلامی است که حتی بالاتر از تهدید نرم انقلاب را تهدید می‌کند.

نفاق بزرگترین تهدید کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده صبح امروز در تجمع بزرگ بسیجیان در حسینیه ثارالله اردبیل، اظهار داشت: بسیج در سال 58 با فرمان تاریخی امام (ره) و با قصد و نیت سازماندهی 20 میلیون بسیجی در کشور شکل گرفت و ما امروز شاهد تحقق ارتش 20 میلیونی در مجموعه بسیج مستضعفین هستیم.

وی یکی از دلایل مخالفت برخی از صاحب منصبان اوایل انقلاب را با شکل‌گیری بسیج ماهیت انقلابی و ارزشی این مجموعه فاخر برشمرد و عنوان کرد: امروز با درایت بنیانگذار کبیر انقلاب که درست بعد از 10 ماه بعد از پیروزی انقلاب و 9 ماه قبل از آغاز جنگ تحمیلی فرمان تاسیس بسیج را صادر کرد پی می‌بریم که چگونه هوشمندانه با تکیه بر توحید و روح ایمان این شجره طیبه در کشورمان تشکیل شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: کینه‌توزی‌های دشمنان و معاندان داخلی مانع از آن نشد که بسیج حرکت رو به رشدی داشته باشد و یا بخواهد در این عرصه توقف و تضعیفی داشته باشد بلکه سازمان بسیج به عنوان یک تشکل پیچیده اما روان قدرت نرم نظام در تهدیدات مختلف استکبار جهانی بوده است.

بابازاده سازماندهی بسیج را در همه احوال و اشکال جوابگوی نیاز انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: در دیدار 50 هزار فرمانده رده‌های مختلف بسیج با مقام معظم رهبری در روزهای گذشته نظم، انضباط و آمادگی بسیجیان را با آرایش مناسب شاهد بودیم و در این همایش فرمانده بسیج مستضعفین اعلام کرد که توان بسیجیان ما به قدری است که تا کانال سوئز می‌توانیم آرایش نظامی داشته و حرکت‌های دشمن را خنثی کنیم.

این مسئول از بسیج به عنوان میراث گرانبهای امام راحل (ره) در مقابله با انحرافات و تهدیدهای داخلی و خارجی یاد کرد و گفت: بسیج در عین مظلومیت و قربت تکلیف‌ محورانه در صحنه و عرصه حضور دارد.

بسیجیان جز برای ولایت و نظام جان فدا نمی‌کنند

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یکی از شاخصه‌های حضور پر شور و نشاط بسیج را مهیا کردن فضای انتخابات و خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد امسال توصیف کرد و ابراز داشت: به رغم تلاش بی‌ادعای بسیجیان عده‌ای که تنها چند ساعت محدودی در ستادهای انتخاباتی حاضر شده و فرد مورد‌نظر آنها در انتخابات پیروز شده است امروز ادعایشان پست و ریاست و رسیدن به جایگاه‌های بالاست در حالی که بسیجیان توقعی از دولت منتخب جز حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب ندارند.

بابازاده تصریح کرد: بسیجیان با کم توقع و بی‌ادعایی یاریگر دولت منتخب هستند و مانند برخی‌ها عناصر این مجموعه دنبال پست و مقام و شهرت و جایگاه نیستند همانگونه که در صحبت‌های خانواده‌های شهدا و جانبازان در دیدار اخیر با رئیس جمهور کشورمان دیدیم خانواده شهید و یک جانباز قطع نخاعی کشور هیچ توقعی از دولت و مردم نداشته و این نظام را بزرگترین ودیعه الهی معرفی کردند.

وی گفت: بسیج برای هیچ کس، گروه، طایفه و جناحی جان نثار نمی‌کند جز برای ولایت و دستاوردهای نظام که در این 34 سال به دست آمده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اخلاص همراه با تلاش و مجاهدت را از برجستگی‌های بسیجیان اعلام کرد و ادامه داد: یکی دیگر از مظلومیت‌های بسیجیان حاضر نشدن هیچ یک از نمایندگان استان در این محفل است که به رغم اتهام‌زنی به مجموعه بسیج در گرایش به کاندیدای خاص در انتخابات مجلس شورای اسلامی هیچ یک از نمایندگان در این تجمع حاضر نشدند که جای گله‌مندی و انتقاد است.

بابازاده خاطرنشان کرد: با وجود اینکه ما در جشنواره‌ها و برنامه‌های متنوعی که با محوریت بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و تولیدی برگزار می‌شود شاهد نصب بنرها، تابلوها و تبلیغات گسترده رسانه‌ای هستیم اما برنامه بسیج در نهایت سادگی و کم توقعی اجرا شده و به تعبیر مقام معظم رهبری تنها مجموعه‌ای که با صداقت امتحان داده و تکلیف محورانه در دفاع از انقلاب در میدان حاضر شده مجموعه بسیج است.

این مسئول گفت: ما امروز حاضر هستیم در راه اسلام و ولایت حتی از آبروی خود نیز بگذریم و اجازه ندهیم عرصه افتخارآفرینی بسیج عرصه تاخت و تازهای سیاسی، جناحی و حزبی باشد.

قدرت معنوی بسیج بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده دوران دفاع مقدس به سه تهدید جنگ سخت، نیمه سخت و نرم دشمنان اشاره کرد و افزود: دشمن در دو تهدید اول به کلی منزوی و در برابر اراده ملت تسلیم شده است اما در تهدید نرم سعی می‌کند تا با کارشکنی در صحنه‌های مختلف انقلاب را به نقطه تسلیم بکشاند اما در مذاکرات اخیر هسته‌ای مشاهده کردیم که آنها حق و حقوق هسته‌ای ایرانیان را به رسمیت شناخته و صداقت ایرانیان را در استفاده صلح‌آمیز هسته‌ای باور کردند.

بابازاده عنوان کرد: ما در مورد مذاکرات اخیر سرباز ولایت و تابع نظر مقام معظم رهبری هستیم و هر تصمیمی را که حضرت آقا اتخاذ کنند فرمانبرداری می‌کنیم.

وی قدرت بسیج را در کنار سایر نیروها یک قدرت معنوی و برخاسته از اراده ارزشی این ملت توصیف کرد و اظهار داشت: ما در جنگ سخت در هشت سال دفاع مقدس درس فراموش‌نشدنی به غرب دادیم و در جنگ نیمه سخت نیز با تسلیم کردن گروه‌های منافق نظیر پژاک اهدافمان را عینیت بخشیدیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: در جنگ نرم ما تهدیدی بالاتر از آمریکا داریم که آن هم نفاق به عنوان بزرگترین تهدید در این عرصه است به طوری که برخی افراد شب ادعای اصولگرایی دارند، صبح اصلاح‌طلب هستند، ظهر لیبرال می‌شوند و عصر نیز دیدگاهشان به سمت لائیک تمایل پیدا کرده است در حالی که خود را مدعی تبعیت از ولایت می‌دانند.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس افزود: برخی ولایی‌ها تنها به خاطر حفظ منابع مادی و دنیوی خود گاه به این سمت و گاه به آن سمت تمایل پیدا می‌کنند در حالی که ولایی واقعی کسی است که ذوب در فرمان ولایت است و هیچ وقت دچار افراط و تفریط در این عرصه نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بابازاده در پایان سخنان خود با برشمردن ویژگی‌های منحصر‌بفرد شهید باکری که دارای روحیه معنوی و ولایت‌پذیری و تدین بوده است، اذعان داشت: قدرت معنوی و امانتداری بزرگترین شاخصه بسیجیان دریا‌دلی است که می‌خواهند در مسیر خلق حماسه و روحیه جهادی در میدان حاضر باشند.

انتهای پیام/62001/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول