اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه سقز:

اگر بسیج نبود پیروزی در جنگ 8 ساله غیرممکن بود

جانشین فرمانده سپاه شهرستان سقز گفت: اگر بسیج نبود پیروزی در جنگ هشت ساله و نابرابری که دشمن علیه این ملت روا داشت، غیرممکن بود.

اگر بسیج نبود پیروزی در جنگ 8 ساله غیرممکن بود

هادی مخدومی در گفتگو با خبرنگار فارس در سقز، ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج مستضعفین، به تأسیس این نهاد مقدس مردمی به فرمان امام خمینی(ره) در سال 59 اشاره کرد و افزود: وجود رهبری فرزانه از الطاف خداوند به مردم ایران بود.

وی افزود: تدابیر حکیمانه و منطقی امام برای تأسیس سازمان مردمی بسیج در تاریخ بی‌نظیر بود و این نهاد برکات بسیار فراوانی برای ملت ایران به ارمغان آورد.

مخدومی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس ایران گفت: اگر بسیج نبود پیروزی در جنگ هشت ساله و نابرابری که دشمن علیه این ملت روا داشت، غیرممکن بود.

وی تشریح کرد: اگر بسیجی و تفکر بسیجی نبود پیشرفت‌های علمی، تکنولوژی و دستاوردهای عظیمی که ملت ما بدست آورد حاصل نمی‌شد و توطئه‌های خبیثانه‌ای که توسط شیاطین و مستکبرین جهانی علیه این مردم و نظام طراحی شده بود، محقق می‌گردید.

مخدومی در تشریح سخنان خود گفت: بسیج، انقلاب و ملت ما را بیمه کرد و ما امروزه شاکر خداوند هستیم که چنین رهبری مدبر را به ما ارزانی داشت.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سقز اظهار داشت: بسیج، تداوم خط عاشورا، احیاگر تفکر انبیا و یک فرهنگ و سبک زندگی الهی است که موجب رستگاری جوانان ما در دنیا و آخرت خواهد شد.

مخدومی خاطرنشان کرد: فتح‌الفتوح امام(ره) پرورش جوانان خداجوی بسیجی بود که با این حرکت در فرهنگ و سبک زندگی مردم ایران، انقلاب جدیدی به وجود آوردند.

وی افزود: ما امسال سی و چهارمین سالروز تشکیل این نهاد مقدس را جشن می‌گیریم و جا دارد همیشه در این مسیر حرکت کنیم تا تفکر بسیجی زنده و جاودان باشد.

مخدومی با اشاره به برگزاری 120 برنامه مختلف در سپاه شهرستان سقز گفت: این برنامه‌ها با موضوعات قرآنی، مذهبی، ورزشی، علمی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و بصیرتی با حضور اقشار مختلف بسیجیان در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این برنامه‌های متنوع در هفته بسیج را تعمیق تفکر بسیجی و گرامیداشت این تفکر ارزشمند دانست.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سقز در پایان با عنوان شعار بسیج، پیشتاز حماسه و خدمت گفت: امروز بسیج در عرصه‌های سازندگی، خدمت‌رسانی، رسیدگی به مناطق محروم و ... پیشتاز است و این افتخاری برای ما بسیجیان است.

انتهای پیام/79010/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول