اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر کرج:

بودجه اتوبوسرانی کرج سال آینده افزایش می‌یابد

عضو شورای اسلامی شهر کرج از تلاش برای افزایش بودجه اتوبوسرانی این شهرستان در سال آینده خبر داد.

بودجه اتوبوسرانی کرج سال آینده افزایش می‌یابد

مریم قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات کشور ما مربوط به ترافیک و بحث حمل و نقل است که دلایل متعدد و مختلفی دارد.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل ایجاد این مشکل در کنار مباحث مربوط به فرهنگ ترافیکی، به کاستی‌ها و کمبودهای حوزه زیرساخت‌ها باز می‌گردد.

نماینده مردم کرج در شورای اسلامی شهر افزود: اگر می‌خواهیم گره‌های ترافیکی این شهرستان باز شود، در ابتدا باید برای توسعه حمل و نقل عمومی برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم.

قهرمانی تاکید کرد: با وجود تمام تلاش‌هایی که در این حوزه طی سال‌های اخیر از سوی شهرداری و سازمان‌های تابعه انجام شده است باز هم کمبودهایی داریم که باید با تلاش همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط از جمله شورای شهر برطرف شود.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه اتوبوسرانی کرج در سال‌های گذشته رشد خوبی داشته و در حوزه نوسازی و بهسازی تجهیزات به ویژه اتوبوس‌های عمومی اقدامات موثر و هدفمندی صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر کرج گفت: با وجود این تلاش‌ها باز هم شاهد هستیم که تعداد اتوبوس‌ها و خطوط اتوبوسرانی جوابگوی نیازها و متناسب با رشد جمعیتی در کرج نیست.

قهرمانی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه شورای شهر برای توسعه ناوگان اتوبوسرانی این شهرستان چه برنامه‌هایی در دست اجرا دارد، گفت: با توجه به آغاز کار شورای چهارم ابتدا تلاش کردیم تا نیازها و کاستی‌های حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوسرانی را شناسایی و برای رفع آنها برنامه‌ریزی کنیم.

قهرمانی تاکید کرد: مهم‌ترین نیاز این بخش که سازمان اتوبوسرانی کرج را رنج می‌دهد، بحث مربوط به اعتبارات مالی و بودجه‌هایی است که برای توسعه این ناوگان مورد نیاز است.

وی در پایان گفت: با بررسی‌های صورت گرفته در تلاشیم که بودجه اتوبوسرانی را در سال آینده افزایش دهیم که این امر نیازمند شناسایی منابع مالی جدید است و اعضای شورا با همکاری شهرداری و سازمان اتوبوسرانی کرج برای این امر تلاش‌هایی را آغاز کرده‌اند که امیدواریم در زمان بررسی بودجه سال 93 این امر محقق شود.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول