اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بافق خبر داد

اختصاص 4 میلیارد ریال برای تجهیز مدارس بافق

مدیر آموزش و پرورش بافق گفت: بنیاد خیریه تجهیز مدارس بافق تاکنون افزون بر 4 میلیارد ریال در سطح آموزشگاه‌های این شهرستان هزینه کرده است.

اختصاص 4 میلیارد ریال برای تجهیز مدارس بافق

محمود خواجه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگا فارس در یزد اظهار داشت: این تجهیزات شامل ساخت خوابگاه دختران و تجهیز کارگاه کامپیوتر با 15 دستگاه رایانه در آموزشگاه حضرت معصومه (س) مبارکه، تجهیز کتابخانه  15 آموزشگاه و قفسه‌بندی آن‌ها در سطح شهر بافق و آغاز کار تجهیز کارگاه‌های فنی آموزشگاه کار و دانش هدف در این شهر است.

وی آموزشگاه‌های استقلال، امام رضا (ع)، دبیرستان دخترانه شرف، فردوس و حضرت معصومه (س) را از جمله آموزشگاه‌هایی برشمرد که بیشترین امکانات را از بنیاد تجهیز مدارس بافق دریافت کرده‌اند.

مدیر ‌آموزش و پرورش بافق تصریح کرد: بابت تجهیز کتابخانه آموزشگاه‌های یاد شده تاکنون بالغ بر 750 میلیون ریال از محل کمک‌های خیریه این بنیاد هزینه و پرداخت شده است.

خواجه‌ای همچنین از اهدای یک‌هزار و 500 جلد کتاب به مدارس یاد شده خبر داد و عنوان کرد: این کتاب‌ها به طور عمده با موضوع درسی، کمک درسی، داستانی، علمی و فلسفی اهدا شده است.

مدیر آموزش و پرورش بافق با تشکر از محمدحسین ایرانمنش، خیر مدرسه‌ساز و مدیر بنیاد تجهیز مدارس این شهرستان، همچنین از راه‌اندازی 2 واحد کارگاه رباتیک در مدارس امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) خبر داد و ادامه داد: تامین امکانات و تجهیز آزمایشگاه‌های زبان، شیمی، فیزیک و زیست‌شناسی در دبیرستان نمونه دخترانه حضرت معصومه (س) از دیگر اقدامات این بنیاد در بافق است.

وی، بنیاد تجهیز مدارس بافق را نخستین بنیاد در استان یزد خواند و خاطرنشان کرد: محمدحسین ایرانمنش، موسس و مدیر این بنیاد است و تعدادی از علاقه‌مندان با کارهای خیر با بنیاد تجهیز مدارس بافق همکاری دارند.

خواجه‌ای، کار خیران مدرسه ساز و تجهیز مدارس را امری ستودنی دانست و ابراز امیدواری کرد که چنین بنیادهایی در سطح استان یزد نیز تاسیس شوند.

انتهای پیام/2464/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول