اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید گیلان خبر داد

برگزاری مراسم نکوداشت شهید انصاری در گیلان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از برگزاری مراسم نکوداشت یاد و خاطره شهید حجت‌الاسلام انصاری در این استان خبر داد.

برگزاری مراسم نکوداشت شهید انصاری در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، احمد اسماعیلی صبح امروز در نشست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به برگزاری مراسم نکوداشت حجت‌الاسلام ابراهیم انصاری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: این مراسم صبح روز پنجشنبه 7 آذر در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) رشت برگزار می‌شود.

وی سخنران این مراسم را یکی از مسئولان کشوری که آشنایی بیشتری با شهید انصاری داشت، ذکر کرد و گفت: برگزاری مراسمی باشکوه در شأن آن شهید بزرگوار مورد تأکید است.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان، به 10 سال مدت خدمت شهید انصاری در تصدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه شهید انصاری متولد این استان نبود اما در دوران خدمت در گیلان و پس از آن خدمات قابل توجهی از خود در این خطه به یادگار گذاشته است.

وی شهادت این روحانی و دیگر شهدا در اقدام تروریستی لبنان را نشانه مقام ویژه آنها دانست و تصریح کرد: شهادت، پاداش مجاهدت و تلاش‌های صادقانه شهید انصاری در طول دوران خدمت در نظام مقدس جمهور اسلامی ایران بوده است.

اسماعیلی با بیان اینکه شهدا به مردم درس آزادگی و عشق به میهن آموختند، خاطرنشان کرد: باید با ادامه راه شهدا به دشمن نشان دهیم که با حرکت‌های وحشیانه به جایی نمی‌رسد بلکه موجب همبستگی و اتحاد بیش از پیش مسلمانان می‌شود.

به گزارش فارس، شهید انصاری به مدت 10 سال از سال 73 تا 83 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بود.

انتهای پیام/2300/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول