اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام باشگاه دبیری تبریز:

پرتاب دارت به سوی بازیکن تیم دبیری تبریز

قائم مقام باشگاه دبیری تبریز گفت: حواشی فعلی فوتسال کشور به نابودی این رشته منتهی خواهد شد.

پرتاب دارت به سوی بازیکن تیم دبیری تبریز

حبیب کلاشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: هدف از تیمداری این نیست که عده‌ای را جمع کرده و به آنها ناسزا و دشنام یاد داد و آنچه در قرچک و بازی تیم دبیری با منصوری اتفاق افتاد ، مایه تأسف است.

آوردن شاگردان دبستانی توسط لیدر به مسابقه و شعار علیه تیم دبیری

وی افزود: در این بازی عده‌ای شاگرد دبستانی را از مدرسه به سالن مسابقه آورده بودند تا زیر نظر لیدر تیم شعار دهند و حالا این سئوال مطرح می‌شود آیا پدران و مادران این بچه‌ها در جریان هستند و آیا لیدر باشگاه صلاحیت دارد تا این بچه‌ها به وی سپرده شود.

کلاشی گفت: لیدر باشگاه منصوری هر چه دلش می‌خواست علیه بازیکنان و کادر فنی تیم دبیری گفته و واقعا جای تأسف است که عده‌ای نوجوان زیر نظر وی شعار می‌دهند و مدیر عامل باشگاه منصوری باید پاسخگوی والدین این بچه‌ها باشد.

پرتاب بطری آب  تماشاگران به داخل زمین و خیس کردن زمین مسابقه

قائم مقام باشگاه دبیری تبریز با انتقاد از داوری بازی تیمش با منصوری قرچک افزود: در این بازی داور مسابقه در یک دقیقه پایانی دو خطای بی مورد را علیه تیم ما گرفت تا حریف به پنالتی برسد، در حالی که خطای چهارم تیم ما دروازه‌بان حریف بعد از اینکه توپ را گرفت بدون برخورد با بازیکن ما خودش را نقش زمین کرد، اما در تعجب این صحنه را بر علیه تیم ما خطا گرفت و در 10 ثانیه مانده خطای پنجم را نیز گرفت تا منصوری صاحب یک ضربه پنالتی دوم شده و گل تساوی را به ثمر رساند.

وی با انتقاد از تماشاگران میزبان گفت: در دقایق پایانی هواداران تیم منصوری با پرتاب بطری آب موجب خیس شدن زمین مسابقه شده و در بازی وقفه ایجاد کردند و تا زمین را خشک کنند تیم منصوری فرصت نفس گرفتن برای حملات بیشتر را داشت.

پرتاب دارت به سوی جواد اصغری مقدم

کلاشی از پرتاب دارت به سوی بازیکن ملی پوش تیم دبیری خبر داد و افزود: دارت به پای جواد اصغری مقدم برخورد کرد و اگر به جای پا به چشمش می‌خورد چه کسی پاسخگوی این صدمه جبران‌ناپذیر می‌شود.

وی افزود: امروز در هیچ سالنی تیم ما امنیت ندارد، در حالیکه در تبریز سعی کردیم میزبان خوبی برای حریفانمان باشیم و حتی آقای شمس در بازی با ماهان تندیس وقتی دید که تماشاگران تبریزی فقط تیم خود را تشویق کرده‌اند به حضور بیش از حد تماشاگران که بالاتر از ظرفیت سالن بود، انتقاد کرد.

حواشی فوتسال پررنگ‌تر از متن آن است

قائم مقام باشگاه دبیری گفت: ما می‌خواستیم در این بازی با اختلاف گل به پیروزی برسیم اما حاشیه بازی مانع از این امر شد و امروز حواشی فوتسال پررنگ‌تر از متن آن است و ادامه این روند می‌تواند به نابودی این ورزش در کشورمان منجر شود.

کلاشی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که تیم دبیری تبریز با پیروزی بر شهرداری ساوه بتواند بار دیگر به صدر جدول بازگردد.

تیم دبیری تبریز در هفته نهم لیگ برتر فوتسال کشور با تساوی دو بر دو مقابل منصوری قرچک بعد از هفته‌ها صدرنشین با تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول