اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بیرجند خبر داد

اهدای 1100 نسخه کتاب به پایگاه‌های اهدای کتاب بیرجند

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بیرجند گفت: در هفته کتاب و با برپایی پنج پایگاه ثابت اهدای کتاب تعداد یک‌هزار و 100 نسخه کتاب به پایگاه‌های ثابت شهرستان بیرجند اهدا شد.

اهدای 1100 نسخه کتاب به پایگاه‌های اهدای کتاب بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمود کاظم‌زاده عصر امروز در حاشیه بازدید از کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیرجند اظهار کرد: برپایی پایگاه‌های ثابت اهدای کتاب در پنج نقطه پرتردد شهر بیرجند یکی از برنامه‌های هفته کتاب این شهرستان بود.

وی با بیان اینکه این پایگاه‌ها در تاریخ 29 آبان‌ماه در سطح شهرستان راه‌اندازی شد، ادامه داد: مردم این شهرستان با حضور در محل پایگاه‌ها تعداد یک‌هزار و 100 نسخه کتاب را به پایگاه‌های ثابت اهدای کتاب اهدا کردند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بیرجند با بیان اینکه در تاریخ 30 آبان ماه عضویت در کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی رایگان بوده است، افزود: در این روز در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان بیش از 2 هزار نفر به طور رایگان عضو شدند.

کاظم‌زاده تصریح کرد: بیرجند شهرستان نخست خراسان جنوبی در راستای عضوگیری رایگان است.

وی از وجود هشت کتابخانه عمومی نهادی و هفت کتابخانه عمومی مشارکتی در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: بیش از 9 هزار و 900 نفر در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان عضویت دارند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بیرجند با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از 106 هزار و 840 نسخه کتاب از کتابخانه‌های عمومی این شهرستان به امانت رفته است، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا‌کنون حدود 204 هزار نفر به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان مراجعه داشتند.

انتهای پیام/69003/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول