اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تأکید کرد

برخورد قاطعانه قضات در پرونده‌های مرتبط با امنیت جامعه

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: قضات باید در بررسی پرونده‌هایی که با امنیت جامعه سر و کار دارد با جدیت برخورد کرده و قاطعانه وارد شوند.

برخورد قاطعانه قضات در پرونده‌های مرتبط با امنیت جامعه

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر بحرانی عصر امروز در آیین معرفی رئیس دادگستری و دادستان جدید گناوه با تأکید بر دقت قضات در رسیدگی به پرونده‌های قضایی، اظهار داشت: قضات دقت داشته باشند، کسانی که مستحق زندان نیستند را به زندان نفرستند و سعی کنند نقش میانجیگری خود را به خوبی ایفا کنند.

وی ادامه داد: بی‌شک اجرای عدالت و برخورد با برهم‌زنندگان نظم و امنیت در جامعه نیازمند مشارکت آحاد جامعه است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر خاطرنشان کرد: دستگاه قضا در استان بوشهر نهایت تلاش و همت خود را برای برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت جامعه به کار می‌گیرد.

بحرانی با بیان اینکه گناوه از شهرستان‌های مهم استان بوشهر محسوب می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اهمیت گناوه، باید توجه ویژه‌ای به این شهرستان شود.

وی افزود: گناوه ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری خوبی دارد، بنابراین باید با سازوکار لازم، وضعیت بازار و تجارت در این شهرستان رونق بگیرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر عنوان کرد: مسئولان شهرستان گناوه و استان باید با استفاده از خرد جمعی  بسته‌های فرهنگی و اجتماعی را با هدف تأمین امنیت و آرامش تهیه کنند.

بحرانی با تأکید بر تعامل و همکاری رؤسای دستگاه قضا در شهرستان‌ها با مسئولان شهرستانی، بیان داشت: باید با تعامل و همکاری زمینه برای تأمین امنیت بیشتر در شهرهای مختلف استان فراهم شود.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم با قدردانی از مسلم ذاکری، رئیس سابق دادگستری گناوه، داریوش قاسمی‌زاده به عنوان رئیس دادگستری و خدارحم گزدرازی به عنوان دادستان گناوه معرفی شدند.

انتهای پیام/66006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول