اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه بسیج امام سجاد خبر داد

افتتاح 5.5 میلیارد ریال پروژه عمرانی بسیج در قزوین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام سجاد (ع) گفت: کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی در هفته بسیج بالغ بر بیش از پنج و نیم میلیارد صورت گرفته است.

افتتاح 5.5 میلیارد ریال پروژه عمرانی بسیج در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین محرمعلی والدی در نشست خبری خود که امروز با موضوع تشریح برنامه‌های هفته بسیج برگزار شد گفت: بر خود می‌بالیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیج را مصداق صداقت نامید و این مهر تایید رهبر بر کارهای بسیج است.

والدی ادامه داد: بسیج میدان بزرگی است و هدف آن میل به جامعه اسلامی است و جوانان می‌توانند از آن استفاده کنند، به طور مثال جوانان در زمان جنگ از این موقعیت بهره‌مند شدند و جانشان را در این راه دادند تا پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را تحکیم کنند و آن را به این هیبت در اختیار ما بگذارند.

این مسئول افزود: بسیج از آغاز نقش مهم و موثری را ایفا کرده است و همیشه نیروی مخلص در خدمت نظام بوده است و اینکه دشمن جرأت مقابله با ایران را ندارد عزت بسیج را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج در عرصه فرهنگی هم نقش بسیار موثری داشته و نیز از فرصت‌ها به خوبی استفاده کرده است و به روش‌های مختلف به مسایل فرهنگی پرداخته است و در اوایل امسال هم مشاهده کردیم که رهبر معظم انقلاب بر حلقه‌های صالحین مهر تایید زدند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اظهار داشت: در بخش امنیتی هم بسیج پیشتاز بوده است و با تشکیل گردان‌های متعدد از کارهای دفاعی هم غافل نبوده و گوش به فرمان رهبر است.

والدی ادامه داد: در بخش جنگ نرم هم نخبگان و فرماندهان بسیج فعالی‌های بسیار سختی را انجام دادند و آن را در سطح جامعه مطرح کرده است، به طور مثال یکی از این طرح‌ها راه‌اندازی شورای امر به معروف در سطح پایگاه‌ها و با اولویت آسیب‌ها و تهدیدها برنامه‌ریزی شده است

این مسئول عنوان کرد: دو اقدام مهم بسیج امام سجاد (ع) در زمینه جنگ نرم، طرح بومی‌سازی برخی مراکز عمومی در قزوین و فرهنگ‌سازی تفریح‌گاه‌ها است که اقدامات موثری در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: در محدودیت‌زدایی و کمک رسانی در سپاه امام سجاد پیش قدم هستیم و 10 پروژه عمرانی در حال ساخت است که به زودی به مردم تحویل داده خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین خاطرنشان کرد: از بین 370 روستایی که در حوزه استحفاظی ما است در هفته بسیج بیش از 300 برنامه وجود دارد.

والدی گفت: آغاز هفته بسیج مصادف با دیدار با رهبر انقلاب بود که به نوعی پاداش و عیدی زحمات ما بود، علاوه بر دیدار با رهبری با ائمه جمعه هم دیداری را داشته‌ایم و غبارروبی مزار شهدا یکی دیگر از این برنامه‌ها است.

این مسئول خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های سپاه امام سجاد در هفته بسیج می‌توان از برگزاری مراسم چهلمین روز تدفین شهدای گمنام، حضور حلقه‌های صالحین در مصلاهای نماز جمعه با موضوع بسیج، اقتدار، ولایت و امر به معروف، همایش دیدار با خانواده‌های متربیان در طرح صالحین، برگزاری نشست‌های منتظران موعود با موضوع سبک زندگی اسلامی، نشست ویژه عاشقان ولایت، راه اندازی شورای امر به معروف نام برد.

وی در ادامه گفت: همایش اقتدار فردا در سالن حجاب اقبالیه برگزار می‌شود که با سخنرانی فرمانده نیروی انتظامی استان، میرحیدری همراه است و در این روزها کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی را داشته‌ایم که بالغ بر بیش از پنج و نیم میلیارد هزینه داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین خاطرنشان کرد: علاوه بر این می‌توان از برنامه فضاسازی ادارات، برگزاری چند یادواره شهدا، محافل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی و سیاسی، برگزاری مسابقات و المپیادهای ورزشی، دیدار با خانواده‌های شهدا و صبحگاه‌های مشترک در مدارس نام برد.

والدی ادامه داد: دیدار فرماندهان بسیجی با رهبر انقلاب کمک شایانی را به پیشبرد اهداف کرد و امیدواریم که بسیج همانطور که رهبر فرمودند تعامل صحیح و سازنده را داشته باشد.

انتهای پیام/77007/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول