اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرج عنوان کرد

دستگیری جاعل حرفه‌ای اسکناس در کرج

فرمانده انتظامی کرج گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرج فردی که در منزلش اقدام به چاپ اسکناس‌های جعلی می‌کرد، شناسایی و به همراه تعداد زیادی اسکناس جعلی دستگیر شد.

دستگیری جاعل حرفه‌ای اسکناس در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، سیدحسین سیدحقیقی فرمانده انتظامی کرج گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری میان همسایگان در آپارتمانی در منطقه دهقان ویلا، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 46 دهقان ویلا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با مراجعه ماموران به آدرس مورد نظر، بلافاصله ساکنان آپارتمان به ماموران مراجعه و همگی اظهار داشتند که رفتارهای مشکوک همسایه آنها به نام «شهرام - ت» و رفت و آمد افراد مختلف و مشکوک به واحد مسکونی وی مدت‌ها است موجب بروز اختلاف میان ساکنین آپارتمان شده است.

سیدحقیقی اظهار داشت: ماموران جهت بررسی بیشتر موضوع با هماهنگی مقام قضایی و در بازرسی از منزل این فرد، موفق به کشف تعداد زیادی اسکناس و تراول چک جعلی با مبالغ مختلف و نیز دستگاه جعل اسکناس از قبیل یک دستگاه پرینتر رنگی، کتب و لوح‌های فشرده آموزش جعل اسکناس، هفت عدد هارد رایانه، پنج دستگاه کیس، کلیشه‌های کاغذی و پلاستیکی اسکناس، کاغذ چاپ اسکناس و ... شدند.

وی در پایان گفت: متهم در بازجویی ماموران و در مواجهه با اسناد موجود لب به اعتراف گشود و به جرم خود مبنی بر چاپ اسکناس‌های جعلی اقرار کرد.

انتهای پیام/2302/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول