اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

هنوز خیلی راه داریم تا به موفقیت کامل در مذاکرات برسیم

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: هنوز خیلی راه داریم تا به موفقیت کامل در مذاکرات برسیم.

هنوز خیلی راه داریم تا به موفقیت کامل در مذاکرات برسیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در دیدار با سران طوایف عضو بسیج عشایر این استان اظهار کرد: هر کس که این مکتب را جدای از مکتب عاشورا بداند، بسیج و انقلاب را نشناخته است.

وی با اشاره به دستاوردهای بسیج و انقلاب گفت: یکی از دستاوردهای مهم بسیج امروز، این بحث مذاکراتی است که ما داریم، مذاکرات مال امروز نیست، از اول تا امروز با دشمن مذاکره داشتیم و دست از مذاکره نکشیده‌ایم، منتهی مذاکراتمان همیشه قهرمانانه، باعزت و با حفظ ارزش‌های نظام اسلامی است.

نکونام با بیان اینکه ایران در هر مرحله‌ای از مذاکرات، به دستاوردهایی دست یافته است، گفت: ما معمولا یک دستاوردهایی داشتیم، یا دستاوردهای محسوس یا دستاوردهای نامحسوس.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: آنجا هم که محسوس نبوده یعنی ما تصور کردیم که این مذاکره برای ما دستاوردی نداشته، درست است دستاوردی نداشته اما فضا را برای آینده آماده کرده است.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه مذاکره با دشمن نوعی جهاد است، گفت: هنوز خیلی راه داریم تا به آنجایی که می‌خواهیم برسیم.

انتهای پیام/68001/ت20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول