اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

بیش از 140 هزار کارگر در قزوین کار می‌کنند

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: استان قزوین یکی از استان‌ها صنعتی کشور است که در حال حاضر بیش از 140 هزار کارگر در این استان مشغول کارند.

بیش از 140 هزار کارگر در قزوین کار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داوود محمدی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین که ظهر امروز در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین یکی از استان‌ها صنعتی کشور است که در حال حاضر بیش از 140 هزار کارگر در این استان مشغول کارند.

وی افزود: با توجه به حجم واحدهای صنعتی که استان قزوین مستقر هستند و کارگرانی که در این واحدها مشغول کارند، حجم مشکلات بخش صنعت نیز در این استان قابل توجه است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:‌ از سوی دیگر استان قزوین استانی کشاورزی بوده و دشت قزوین یکی از نقاط حاصلخیز کشور به شمار می‌رود.

محمدی بیان کرد: به دلیل اینکه محصولات بخش کشاورزی نیز برای فرآوری، بسته‌بندی و صادرات به بخش صنعت ورود پیدا می‌کنند، حجم فعالیت‌های بخش صنعت افزایش می‌یابد.

این مسئول تصریح کرد: بنابر این برای ارائه مطلوب در بخش صنعت، معدن و تجارت استان قزوین مسئولان این بخش و فعالان اقتصادی تعامل و همکاری بیشتری با یکدیگر داشته باشند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیروزی ایران در مذاکرات هسته‌‌ای عنوان کرد: پیروزی ایران در مذاکرات هسته‌ای پیروزی ارزشمندی بود که با پشتوانه مدیریت و موضع‌گیری حکیمانه رهبر معظم انقلاب محقق شد.

محمدی ادامه داد: صبر و ایستادگی مردم ایران در برابر تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی که دشمنان نظام در سال‌های اخیر بر کشور وارد کردند نیز تأثیر زیادی در این پیروزی مقتدرانه داشت.

این مسئول گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته ایران از تجربیات خوبی برخوردار بودند که بهره‌مندی از این تجربیات موجب شد غنی‌سازی هسته‌ای کشور ادامه یابد و به وسیله دنیا به رسمیت شناخته شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: همچنین پیروزی در این مذاکرات موجب شد تحریم‌های بیمه، حمل و نقل، طلا و فلزات گرانبها، خودرو و قطعات هواپیما که مشکلاتی برای بخش‌های مختلف کشور ایجاد کرده بود، برداشته شود.

محمدی خاطرنشان کرد:‌ با توجه به این پیروزی بزرگ و ارزشمند در بحث هسته‌ای افق آینده را افقی روشن و مناسب پیش‌بینی می‌کنیم و امیدواریم برای صنعت‌گران و تولیدکنندگان کشور نیز منشأ حرکت روبه پیشرفتی باشد.

گفتنی است در این مراسم علی پرزحمت به عنوان رئیس جدید سازمان صنعت، معدن، تجارت استان قزوین معرفی و از خدمات حسن جمشیدی‌ها رئیس سابق این سازمان قدردانی شد.

انتهای پیام/77010/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول