اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان البرز تأکید کرد

ضرورت توجه به ورزش جانبازان و معلولان در استان البرز

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان البرز با تأکید بر توجه به ورزش معلولان و جانبازان گفت: این مهم می‌تواند آینده درخشانی را برای ورزش جانبازان و معلولان در استان رقم بزند.

ضرورت توجه به ورزش جانبازان و معلولان در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، سعید براتی اظهار کرد: هیئت جانبازان و معلولان از جمله هیئت‌هایی است که با 16 رشته ورزشی و در دو بخش آقایان و بانوان در استان البرز به فعالیت می‌پردازد.

وی ادامه داد: این هیئت برنامه‌ها و ایده‌های خود را در دو بخش مورد توجه و ارزیابی قرار داده است که از آن جمله می‌توان حرکت در راستای تقویم ورزشی این فدراسیون و بخشی دیگر بر اساس بودجه و اعتبارات را نام برد که با توجه به شرایط ورزشکاران این هیئت ناکافی به نظر می‌رسد.

این مسئول ادامه داد: با وجود تمام مشکلات این هیئت مدتی قبل در بخش وزنه‌برداری جوانان و بزرگسالان در مسابقات برون‌مرزی صاحب دو مدال نقره شد که این خود افتخاری برای ورزش استان البرز است.

براتی افزود: در مسابقات داخلی که با حضور چند تیم از جمله تیم‌های تهران، کرج، قم، کاشان و ... برگزار شد، تیم بسکتبال البرز نیز صاحب مقام شده و به علت مشکلات مالی اعضای تیم خود 80 درصد هزینه‌های مسابقات را متحمل شد و مابقی را هیئت تقبل کرده است.

وی درباره جذب ورزشکاران در این هیئت اضافه کرد: در بحث جذب تاکنون نتوانسته‌ایم طبق برنامه‌ پیش‌بینی شده حرکت کنیم چرا که جذب هر ورزشکار معلول نیازمند امکانات، تجهیزات و اعتبارات لازم است.

این مسئول یادآور شد: علاوه بر این مهم هزینه رفت و آمد ورزشکاران معلول به اماکن ورزشی با توجه به وضعیت جسمی و مشکلات مالی بسیار دشوار بوده و از سویی دیگر عدم معابر استاندارد برای تردد بر سختی‌های فعالیت آنان در این زمینه افزوده است.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان البرز با اشاره به زمان تشکیل هیئت‌های شهرستان که 3 سال به طول انجامید، تصریح کرد: در بحث فعال‌سازی هیئت‌های شهرستان‌های استان البرز از بدو تأسیس استان هیئت طالقان، هشتگرد و امسال نیز هیئت نظرآباد فعالیت خود را آغاز کرده است که در این زمینه توجه ویژه‌ای به ورزشکاران شهرستان‌های تابعه البرز داریم و با وجود استعدادهای درخشان در این مناطق می‌توانیم به آینده ورزش جانبازان و معلولان استان خوش‌بین باشیم.

وی در خصوص جذب اسپانسر در این هیئت توضیح داد: در این زمینه سایپا در رشته والیبال‌نشسته از جمله اسپانسرهای خوبی بوده که این تیم را مورد حمایت‌های خود قرار داده است.

این مسئول با اشاره به فرا رسیدن هفته پاراالمپیک گفت: طبق رایزنی‌هایی که با مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز صورت گرفته است با تأمین اعتبارات لازم برنامه‌های هیئت در این زمینه اعلام خواهد شد.

وی در پایان درباره کلاس‌های ارتقا نیز گفت: کلاس‌های ارتقای درجه مربیان دو و میدانی از 3 به 2 به زودی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2302/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول