اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه هرمزگان:

بسیج از عاشورا و محرم الگو گرفته است

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: بسیج همواره در رفتار و کردار و برنامه‌های خود نشان داده، که از عاشورا و محرم الگو گرفته است.

بسیج از عاشورا و محرم الگو گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ علی علی‌نژاد پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری برنامه‌های هفته بسیج با اشاره به دیدار فرماندهان نواحی و پایگاه‌های بسیج استان با مقام معظم رهبری اظهار داشت: سال‌های سال بود که فرماندهان و بسیجیان استان آرزوی دیدار نزدیک مقام معظم رهبری را داشتند که این مهم سرانجام محقق شد.

وی در ادامه با اشاره به تقارن شدن هفته بسیج و دهه دوم ماه محرم، افزود: بسیج همواره در رفتار و کردار و برنامه‌های خود نشان داده، که از عاشورا و محرم الگو گرفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان به ویژگی‌ها و اهمیت بسیج در نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: امروز بسیج به دستاوردهای بزرگی در حوزه‌های مختلف از جمله سیاسی، اجتماعی، ورزشی، اقتصادی، سازندگی و توسعه همه جانبه دست یافته است و حتی در دنیا به عنوان پرچمدار مبارزه با استکبار و نظام سلطه شناخته می‌شود.

علی‌نژاد با بیان اینکه بسیج در جنگ نامتقارن و جنگ نرم تاکنون موفقیت‌های زیادی داشته است، اضافه کرد: بسیج در سال‌های اخیر با استفاده از الگوی اقتصاد مقاومتی کمک شایانی به کشور کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: امروز بسیج با تدبیر و توکل به خدا و راهنمایی‌های ولی امر مسلمین جهان از پیچ تاریخی با موفقیت عبور خواهد کرد و دشمنان را بیش از پیش به حیرت خواهد انداخت.

علی‌نژاد با بیان اینکه بسیج نخواهد گذاشت انقلاب به دست نااهلان بیفتد، گفت: بسیج امروز در کشور دارای هزاران حلقه صالحین است و پیام این نهاد مردمی به دشمنان این است که ما فرزندان روح‌الله هستیم و از این تحریم‌ها؛ فرصت خواهیم ساخت.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا پیرامون ایران، افزود: اگر وی می‌گوید روی میز گزینه‌ نظامی داریم، ما می‌گویم بر روی میز بسیج داریم و این حرف حرفی گزافی نیست چرا که بسیج بارها در دهه‌های اخیر دشمنان را به حیرت انداخته است.

انتهای پیام/88001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول