اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بجنورد در مجلس :

تعلل در پروازهای هواپیمایی اترک به فرودگاه بجنورد توجیه ندارد

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، ‌جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هرگونه تعلل در پروازهای هواپیمایی اترک به فرودگاه بجنورد توجیه ندارد.

تعلل در پروازهای هواپیمایی اترک به فرودگاه بجنورد توجیه ندارد

موسی‌الرضا ثروتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به عدم برقراری پروازهای هواپیمایی اترک در استان گفت: از استاندار در این مورد سوال کرده و حتی بنده و استاندار با شرکت هواپیمایی اترک تماس گرفتیم که آنان عنوان کردند که چراغ‌های مخصوص در ابتدا و انتهای باند فرودگاه بجنورد تجهیز نشده است.

وی با اشاره به اینکه افزون بر شرکت هواپیمایی اترک هواپیمایی کشوری محدودیت‌هایی را برای پرواز به فرودگاه بجنورد قائل شده است، گفت: با رسولی‌نژاد، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور هم در این باره تماس گرفته شد که وی عنوان کرده که در این زمینه اطلاعی نداشته و مقرر شد تا موضوع را پیگیری کند.

ثروتی با تاکید بر اینکه شرکت هواپیمایی اترک به نام این استان بوده، بر رفع مشکلات موجود و برقراری پروازهای این شرکت در فرودگاه بجنورد تاکید کرد.

به گفته وی، اواخر شهریور امسال بود که پروازهای این شرکت طی مراسمی با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور رسماً راه‌اندازی شده و اکنون انتظار مردم و مسئولان استان این است تا این پروازها برقرار شده و تعداد پروازها نیز افزایش یابد.

به گزارش فارس، تنها فرودگاه خراسان شمالی در غرب بجنورد در فضایی به وسعت 240 هکتار قرار داشته که هم اکنون عملیات گسترش باند فرودگاه به وسعت 60 هکتار در حال انجام است.

هم اکنون صرفاً شرکت هواپیمایی آسمان روزانه دو پرواز از تهران به بجنورد و بالعکس را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/63002/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول