اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی اعلام کرد

تعیین تکلیف 31 قرارداد راکد شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: 31 قرارداد راکد و واحدهای مشمول بدهی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی تعیین تکلیف شد.

تعیین تکلیف 31  قرارداد راکد شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی

صابر پرنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 25  قرارداد راکد فسخ قطعی و برای شش قرارداد دیگر در این جلسه رأی اعطای مهلت صادر شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی به تعداد زیاد پرونده‌های راکد اشاره کرد و یادآور شد: از این به بعد جلسات هیئت به صورت ماهانه برگزار و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ خواهد شد.

پرنیان متذکر شد: با کوتاه کردن دست واسطه‌گران از شهرک‌ها و نواحی صنعتی و واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران واقعی شاهد رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار و تولید ثروت در آذربایجان غربی خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی تصریح کرد: عمده مشکلات شرکت در حوزه قضایی، تملک زمین، مشکل معارضین و تأمین زمین صنعتی به دلیل کشاورزی بودن منطقه بوده که عمده پرونده‌های شکایت نیز شامل فسخ قراردادهای راکد است.

انتهای پیام/61005/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول