اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم عنوان کرد

افزایش صددرصدی ظرفیت تلفن شهرک صنعتی سلفچگان قم

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از افزایش صددرصدی ظرفیت تلفن شهرک صنعتی سلفچگان قم خبر داد.

افزایش صددرصدی ظرفیت تلفن شهرک صنعتی سلفچگان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم؛ روح‌الله ابراهیمی در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی اظهار داشت: با تکمیل ظرفیت فاز نخست شهرک صنعتی سلفچگان نیاز به امکانات مخابراتی نیز احساس می‌شد که توسعه شبکه در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی صورت‌گرفته با شرکت مخابرات استان مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون ریال از اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم به این امر اختصاص پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه در پاییز سال گذشته آغاز شده بود، گفت: با تلاش صورت گرفته این پروژه در مدت یک سال به مرحله بهره‌برداری رسید و ظرفیت خطوط تلفن شهرک را از 250 خط به 500 خط افزایش داد.

ابراهیمی هدف از اجرای این پروژه را تامین تلفن مورد نیاز واحدهای صنعتی اراضی شمالی شهرک صنعتی سلفچگان عنوان و خاطرنشان کرد: هم اکنون ظرفیت تامین خطوط تلفن مورد نیاز واحدهای مستقر در این شهرک وجود دارد و متقاضیان می‌توانند برای دریافت خط به شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم مراجعه کنند.

انتهای پیام/2258/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول