اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس:

بسیج مدافع انقلاب در برابر هجمه‌های دشمنان است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس گفت: بسیج مدافع و حافظ انقلاب و ارزش‌های این نظام الهی در برابر هجمه‌های دشمنان است.

بسیج مدافع انقلاب در برابر هجمه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محسن حیدریان صبح امروز در مراسم تقدیر از بسیجیان صنعت آب و برق استان کردستان که به مناسبت هفته بسیج در سالن اجتماعات نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: بسیج یادگاری ارزشی از حضرت امام است که به فرمان ملکوتی ایشان در 5 آذر ماه 58 تشکیل و منشا خیر و برکات زیادی برای نظام و ملت بوده است.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) از بسیج به عنوان یک فرمول همه‌جانبه نام برده و بر عضویت تمام توده‌های مردمی در این نهاد مقدس تاکید کرده‌اند.

حیدریان دوراندیشی امام راحل(ره) و تجربیات ایشان را از مهم‌ترین دلایل تشکیل بسیج خواند و افزود: بسیج به عنوان نیروی عظیم برخاسته از بطن مردم از آغاز تشکیل تاکنون دارای برکات زیادی برای این نظام مقدس اسلامی بوده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: با وجود بازوی توانمندی همچون بسیج تهدیدات و توطئه‌های دشمنان علیه ایران بی‌تاثیر و پله‌های رشد و ترقی را یکی پس از دیگری بالا می‌رویم.

حیدریان داشتن تفکر بسیجی در میان ملت و رزمندگان را مهم‌ترین عامل پیروزی ایران در عرصه جنگ سخت خواند و بیان داشت: 188 هزار از آمار 220 هزار شهیدان انقلاب اسلامی جزو بسیجیانی بوده‌اند که بر اساس فکر و اندیشه و بدون هیچ اجباری قدم در این راه گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه بسیج تنها یک نیروی نظامی و مختص به زمان جنگ نبود، تصریح کرد: حضور فعال بسیجیان مخلص و ولایت‌مدار بعد از جنگ تحمیلی در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، دفاعی، فرهنگی، دینی و سازندگی این تشکل عظیم مردمی را به سرمایه‌ای بزرگ، قدرتمند و پایان‌ناپذیر برای ملت تبدیل کرد.

رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان کردستان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: ترویج و نهادینه‌ کردن تفکر بسیج در کارکنان و خادمین این نظام الهی موجب ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم می‌شود.

شاهین پاکروح افزود: عزت و پیروزی انقلاب در عرصه‌های مختلف از برکات بی‌پایان حضور فعال بسیجیان و ایثارگری‌های آنان است.

سرمایه‌گذاری 5 هزار میلیارد تومانی

وی در ادامه با اشاره به بخشی از اقدامات و فعالیت‌های صنعت آب و برق استان اظهار کرد: وزارت نیرو در پروژه‌های صنعت آب و برق استان 5 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است.

به گفته پاکروح، با اختصاص این اعتبار به تدریج مشکل اعتبارات پروژه‌های عمرانی استان رفع می‌شود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از بسیجیان نمونه و فعالین عرصه نماز و حجاب و عفاف شرکت‌های تابعه و وابسته وزارت نیرو در استان با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/79002/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول