اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی مس رفسنجان:

باید به دنبال نتیجه‌گیری بود/ دلم در جام جهانی با ایران است

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: شما هم اگر جای من بودید، اولویت نخست خود را در فوتبال ایران نتیجه‌گیری با تیم خود انتخاب می‌کردید.

باید به دنبال نتیجه‌گیری بود/ دلم در جام جهانی با ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، وینگو بگویچ سرمربی کروات مس رفسنجان اکنون با خاطری آسوده بر روی نیمکت تیمش می‌نشیند، تیمی که تا همین دو هفته پیش نتوانسته بود، نتایج مطلوب و مورد رضایت هوادارانش را کسب کند در دو هفته گذشته شش امتیاز ارزشمند را به حساب خود واریز کرد و تا حدود زیادی خود را از انتهای جدول جدا کرد.

رفسنجانی‌ها اکنون با توجه به اختلاف امتیازی اندک خود با تیم‌های بالای جدول به فکر رسیدن به پله‌های بالای جدول هستند به سراغ وینگو بگویچ رفتیم تا با وی در همین زمینه صحبت کنیم، آیا وی و همکارانش در هفته پایانی دور رفت مسابقات می‌توانند، خواسته هواداران و مردم فوتبال‌دوست رفسنجان را برای حضور تیمی مقتدر و توانمند در بالای جدول برآورده کنند.

فارس: از مس رفسنجان و آخرین وضعیت این تیم بگویید؟

مس در دو هفته اخیر موفق به کسب دو پیروزی مهم و شش امتیاز با ارزش شد، ما مقابل پیکان و راهیان کرمانشاه پیروزی‌های حساس و حیات‌بخشی را تجربه کردیم.

به نظر من مس رفسنجان حساس‌ترین مسابقات دور رفتش را با کسب پیروزی پشت سر گذاشت، این پیروزی‌ها به ما کمک زیادی می‌کند تا با کسب نتیجه از دیدار پایانی دور رفت خود را به طور کامل به جمع مدعیان بالای جدول برسانیم.

فارس: پیروزی‌های دو هفته اخیر با مس رفسنجان با اخطار مسئولان باشگاه همزمان شد در این زمینه چه نظری دارید؟

من هیچ اخطاری از سوی مسئولان باشگاه نگرفته‌ام، اعضای هیئت‌مدیره با من صحبت کردند و تقاضای حل و فصل مشکلات تیم را داشتند، آنها بارها به من گفته‌اند از تو تحت هر شرایطی حمایت می‌کنیم و حتی در صورت دستیابی به توافقات لازم در این باشگاه با برنامه بلند مدت حضور دارم.

شما هم جای من بودید و در چند هفته نخست در هر مسابقه یکی دو نفر از بازیکنان اصلی خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتید با همین مشکلات روبه‌رو می‌شدید، ما در چند دیدار به اذعان کارشناسان قربانی مسائل و اشتباهات داوری شدیم به عقیده من داورها می‌توانند با سعه صدر بیشتری در لیگ یک قضاوت کنند.

فارس: فوتبال رفسنجان را چطور می‌بینید و آیا در این شهر صرفا به دنبال نتیجه گرفتن با مس هستید؟

من تنها چند ماه است که در این شهر هستم، اما از این تیم شناخت خوبی دارم، باشگاه مس رفسنجان طی چند سال اخیر در جام حذفی کشور نتایج خوبی می‌گرفت و از این باشگاه بازیکنان خوبی به فوتبال ایران معرفی شدند.

قطعا شما هم اگر جای من بودید، اولویت نخست خود را در فوتبال ایران نتیجه‌گیری با تیم خود انتخاب می‌کردید، من کار و اعتبارم را دوست دارم و می‌خواهم با مس نتایج بهتری کسب کنم.

فارس: از برنامه بلندمدت با مسئولان باشگاه صحبت کردید، اگر با مسئولان باشگاه توافق کنید به دنبال چه اهدافی هستید؟

البته اگر در این مورد با مسئولان باشگاه توافق کنم پیش از هر مسئله‌ای دنبال کشف استعدادها هستم، من در فولاد خوزستان چند سال حضور داشتم و نفرات خوبی را به فوتبال ایران معرفی کردم، اگر شرایط مهیا شود، قطعا تیم امید و برای برخی تیم‌های پایه باشگاه برنامه‌ریزی اساسی دارم.

فارس: صحبت‌هایی مطرح شده بود که برخی بازیکنان تیم را از نظر فنی قبول ندارید و در نیم‌فصل دوم به دنبال پیدا کردن جانشین برای این نفرات هستید؟

ما قطعا در نیم‌فصل دوم برای ترمیم برخی نقاط ضعف خود بازیکن می‌خواهیم، اما این شایعات را من هم زیاد شنیده‌ام و تاکنون در زمینه آن بی‌توجه بوده‌ام، برنامه کاری تیم برای جذب بازیکن و برگزاری تمرینات آماده‌سازی را به مدیرعامل باشگاه داده‌ام.

فارس: چند سالی است که از لیگ برتر به لیگ دسته اول رفتید، وضعیت این لیگ فوتبال ایران را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

لیگ دسته اول فوتبال ایران باید برای پیشرفت کمی و کیفی مورد توجه بیشتر فدراسیون قرار گیرد، البته رسانه‌ها نیز در این بین می‌توانند، نقش تاثیرگذارتری را ایفا کنند.

پیشنهاد می‌کنم، فدراسیون این لیگ را همچون لیگ برتر در یک گروه 18 تیمی برگزار کند و اولویت با باشگاه‌های دارای امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باشد در این صورت است که این لیگ با کیفیت‌تر از قبل شده و می‌توان از درون آن بازیکنان شایسته و با استعدادی را به فوتبال ایران معرفی کرد.

فارس: در زمینه حضور تیم ملی ایران در جام جانی چه نظری دارید؟

تیم ملی ایران یکی از قدرت‌های فوتبال در آسیا است از اینکه ایران توانسته به جام جهانی راه یافته و در جشنواره بهترین‌های فوتبال دنیا حضور یابد، خوشحال هستم.

بیش از یک دهه است که در ایران زندگی می‌کنم، دل من در جام جهانی با تیم ایران است و امیدوارم بچه‌های ایران در جام جهانی نتایج خوبی را کسب کنند.

صحبت پایانی ...

باید از همه بازیکنان تیم، اعضای کادر فنی، مسئولان باشگاه و هیئت‌مدیره تشکر کنم و امیدوارم با کسب نتایج بهتری در ادامه فصل بتوانم، حمایت‌های همه را با کسب نتایج خوب پاسخ دهم.

....................................

گفت‌و‌گو از: عباس آقاملایی

....................................

انتهای پیام/80011/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول