اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت بحران استانداری کردستان عنوان کرد

آمادگی تیم‌های امداد و نجات برای مقابله با حوادث احتمالی در کردستان

سرپرست مدیریت بحران استانداری کردستان از آمادگی تیم‌های امداد و نجات ستاد مدیریت بحران استان برای مقابله با حوادث احتمالی در کردستان خبر داد.

آمادگی تیم‌های امداد و نجات برای مقابله با حوادث احتمالی در کردستان

محمود اسفندیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به فاصله استان کردستان از کانون زلزله اخیر، تاکنون هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر بروز خسارات احتمالی در استان مخابره نشده است.

وی تصریح کرد: زلزله اخیر در استان‌های ایلام، کرمانشاه و در برخی از شهرهای کشور عراق به وقوع پیوسته که در برخی مناطق از جمله در شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیشتر احساس شده است.

وی افزود: مرکز لرزه‌نگاری کشوری منشأ اصلی وقوع زلزله در شهرهای غربی استان کرمانشاه و شهرهای مرزی استان ایلام را 29 کیلومتری مرز ایران در حوالی شهر خانقین عراق اعلام کرده است.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری کردستان خاطرنشان کرد: از آنجایی که استان کردستان در همسایگی استان کرمانشاه قرار دارد، خوشبختانه در این استان زلزله خسارات جانی و مالی در پی نداشته است.

اسفندیاری در پایان از آمادگی تیم‌های امداد و نجات ستاد مدیریت بحران استان برای مقابله با حوادث احتمالی در کردستان خبر داد.

انتهای پیام/79001/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول