اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خبر داد

انتشار فراخوان جشنواره رضوی از 19 آذرماه

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: فراخوان نهمین جشنواره رضوی اردبیل در نوزدهمین روز از آذرماه جاری منتشر می‌شود.

انتشار فراخوان جشنواره رضوی از 19 آذرماه

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی چشمه نور عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزارکنندگان جشنواره رضوی در اردبیل اظهار داشت: استان ولایی اردبیل خود را برای برگزاری نهمین جشنواره مدیحه‌سرایی، چاوشی‌خوانی، ابتهال و تواشیح رضوی مهیا کرده است.

وی با اعلام آمادگی کامل استان اردبیل برای برگزاری نهمین جشنواره مدیحه‌سرایی، چاوشی‌خوانی، ابتهال و تواشیح رضوی در سال 93 تصریح کرد: فراخوان رسمی این جشنواره که طرح پیشنهادی آن به تأیید بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) هم رسیده است همزمان با سایر استان های کشور در سالروز ولادت مبارک هفتمین مهر فروزان امامت و ولایت حضرت امام موسی کاظم (ع) منتشر و در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

چشمه نور انتشار 13 عنوان کتاب،10 عنوان آلبوم صوتی و دو قطعه فاخر موسیقیایی را از مهمترین دستاوردهای هشت دوره جشنواره رضوی در اردبیل اعلام کرد و افزود: برای دوره نهمین جشنواره هم برنامه‌های فاخری را پیش‌بینی کرده‌ایم.

این مسئول استقبال مداحان، چاوشی‌خوانان، مبتهلین و گروه‌های تواشیح سراسر کشور را از این جشنواره چشمگیر دانست و خاطر نشان کرد: این جشنواره حتی می‌تواند در سطح بین‌المللی نیز برگزار شود.

وی وجود مبارک حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) را برای کشورمان یک هدیه الهی خواند و با اشاره به ظرفیت‌های برنامه‌های مختلف جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در داخل و خارج از کشور بر ضرورت مشارکت دستگاه‌های اجرایی در برگزاری جشنواره رضوی در استان اردبیل تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: ما مفتخر هستیم که در هشت دوره برگزاری جشنواره مدیحه‌سرایی توانسته‌ایم آثار فاخری را از استان‌های مختلف در قالب این جشنواره به نمایش بگذاریم و انتظار می‌رود تولید آثار فاخر همچنان با قوت و قدرت در حوزه انتشار فرهنگ منور رضوی ادامه پیدا کند.

چشمه نور گفت: ‌برای برگزاری این جشنواره در بخش‌های مختلف آثار ارزشمندی جمع‌آوری شده و در قالب کتاب و سی.دی در اختیار مخاطبان و دلدادگان مکتب رضوی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/62007/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول